IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Scarification vs Automutilatie: Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2007 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Omdat ik de vorige per ongeluk afsloot

*kommmm maar met die klappen (on topic!)*

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/338773


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-08-2007 16:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die kan je toch zeker gewoon weer open gooien... beetje aperig dit...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2007 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, dat kunnen maar 2 mensen ... en dat kost weer veel tijd ..


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 09-08-2007 15:40 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Mooi dat het vorige is gesloten, aangezien een bepaald persoon een topic van 2003 naar boven haalt en er werkelijk niets aan toe weet te voegen, waarna er een aantal kinderen over van alles en nog wat begint te blaten zonder ook maar iets zinnigs toe te voegen. Mijn mening: sluit dit topic ook maar, ZMers zijn niet volwassen genoeg om serieus over iets te praten!


Op je knie en pijp voor genade!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2007 15:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:40 schreef JuronymouS het volgende:
Mooi dat het vorige is gesloten, aangezien een bepaald persoon een topic van 2003 naar boven haalt en er werkelijk niets aan toe weet te voegen, waarna er een aantal kinderen over van alles en nog wat begint te blaten zonder ook maar iets zinnigs toe te voegen. Mijn mening: sluit dit topic ook maar, ZMers zijn niet volwassen genoeg om serieus over iets te praten!

Gelukkig geef jij hier alvast het goede voorbeeld, hè?


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 09-08-2007 19:30 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 15:55 schreef WhiteRider het volgende:
Gelukkig geef jij hier alvast het goede voorbeeld, hè?


Ga het gesloten topic over dit onderwerp maar doorlezen knul.


Op je knie en pijp voor genade!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2007 14:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

link a.u.b.?


Suck my piss


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 14:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ga toch krassen, dan win je nog eens wat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-08-2007 14:20 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is modemutilatie al genoemd?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2007 14:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2007 19:30 schreef JuronymouS het volgende:
Ga het gesloten topic over dit onderwerp maar doorlezen knul.

Alhier een verse start, knaap.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 14:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ok, daar moest ik even op Googlen.

Mutilatie als modeverschijnsel, dus.

Ik dacht even dat modemutilatie de trend was om scheuren in je kleren te maken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-08-2007 14:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mode iid. "Ik snijd dus ik hoor erbij." Mijn inziens zie je dit meer dan "echte" mutilatie.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 14:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volledig mee eens.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 10-08-2007 14:31 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ik krijg de laatste tijd indeed het idee dat het 'mode' wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik zie het steeds vaker om me heen.
En niet alleen dat je de littekens per ongeluk ziet, maar alsof men met de onder- en bovenarmen loopt te 'pronken'.

Tot voor kort wist ik niet eens dat het bestond (noem me naief) of in ieder geval niet in zulk grote mate.
Ik kende niemand die het deed, en nu kan ik er zo 15 bedenken.

Is het normaler in een bepaalde subcultuur of misschien zelfs wel in een bepaalde regio (sociale klasse?)?

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-08-2007 14:31]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2007 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pu-ber-tijd


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 10-08-2007 14:33 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 14:31 schreef Jenje het volgende:
Pu-ber-tijd
(serieus)In mijn pubertijd zag ik ze ook niet en nu zie ik ze in de leeftijd van 16 t/m 30 jaar.


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 14:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat nou pubertijd?

Ik zie bij mijn dochter op school ook al kids van een jaar of 14 die vol trots laten zien dat ze zich hebben gesneden.

En ga me niet vertellen dat ik bevooroordeeld ben omdat ik vind dat ze erg veel in de Gothic / emo hoek zitten want dat is toch echt waar het gebeurt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-08-2007 14:35 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Laatst zag ik in Zwolle nog een dame lopen met heel diskreet een kous om haar rechter arm, helaas kwamen de snijwonden er boven uit. En zoals in de openingspost van Slechtheid al staat.

quote:
Uit het feit dat er vooral wordt gesneden op plekken van het lichaam die bedekt zijn door kleding (bijvoorbeeld buik en armen), is af te leiden dat zelfverwonding niet is bedoeld om medelijden op te wekken. Ook is het niet de bedoeling anderen te laten schrikken.

Bij de mode mutsen, idd meer dames, is dit wel het geval.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2007 14:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

b.l.a.k.c. m.e.t.a.l.


Suck my piss


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 14:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2007 14:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik weet ook niet waarom.


Suck my piss


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-08-2007 15:29 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 14:13 schreef skullfuck het volgende:
link a.u.b.?


Hier de oorspronkelijke thread.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/338773

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 10-08-2007 15:29]


Op je knie en pijp voor genade!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-08-2007 15:45 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 14:35 schreef Dentz het volgende:
Bij de mode mutsen, idd meer dames, is dit wel het geval.


Inderdaad, op festivals zie ik tegenwoordig regelmatig meiden (maar ook gasten) lopen met hun onderarm(en) vol gekrast en die lopen dan vrolijk in een t-shirtje rond als of er niets aan de hand is.


Op je knie en pijp voor genade!


Weerlicht
Mask of Ignorance
Usericon van Weerlicht
Posted 10-08-2007 22:49 by Weerlicht Wijzig reactieProfiel van WeerlichtQuote dit bericht

yup, eng is dat hé?


Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 10-08-2007 22:58 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik kreeg afgelopen wacken wel het meest ultieme compliment wat me ooit is gegeven. Ik heb zelf in het verre verleden te kampen gehad met automutilatie-problemen en me er zelf gelukkig zelf uitgeworstelt.
Mensen met wie ik op WOA was dit jaar zagen dit voor het eerst en waren erg verbaasd de tekenen te zien, zeg maar. Waren vrienden van mijn vriendin en ze vnden me er absoluut "het type er niet voor". Deed me wel goed dat te horen

Dus voor de mensen die er mee kampen: er is hoop



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 23:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Lijkt me fijn om te horen inderdaad ware het niet dat als je het ziet als ziekte of ziekelijke aandoening ( ik zou er zelf zo snel even geen andere naam voor weten maar het is iig geen bewuste keus} het verhaal "niet het type" niet opgaat.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen