|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat ik de vorige per ongeluk afsloot *kommmm maar met die klappen (on topic!)* http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/338773 |
|
die kan je toch zeker gewoon weer open gooien... beetje aperig dit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nee, dat kunnen maar 2 mensen ... en dat kost weer veel tijd .. |
|
quote: Gelukkig geef jij hier alvast het goede voorbeeld, hè? |
|
quote: Ga het gesloten topic over dit onderwerp maar doorlezen knul. Op je knie en pijp voor genade! |
|
link a.u.b.? Suck my piss |
|
Ga toch krassen, dan win je nog eens wat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is modemutilatie al genoemd? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Alhier een verse start, knaap. |
|
Ok, daar moest ik even op Googlen. Mutilatie als modeverschijnsel, dus. Ik dacht even dat modemutilatie de trend was om scheuren in je kleren te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mode iid. "Ik snijd dus ik hoor erbij." Mijn inziens zie je dit meer dan "echte" mutilatie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Volledig mee eens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik krijg de laatste tijd indeed het idee dat het 'mode' wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand op de tenen trappen, maar ik zie het steeds vaker om me heen. En niet alleen dat je de littekens per ongeluk ziet, maar alsof men met de onder- en bovenarmen loopt te 'pronken'. Tot voor kort wist ik niet eens dat het bestond (noem me naief) of in ieder geval niet in zulk grote mate. Ik kende niemand die het deed, en nu kan ik er zo 15 bedenken. Is het normaler in een bepaalde subcultuur of misschien zelfs wel in een bepaalde regio (sociale klasse?)? [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 10-08-2007 14:31] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Pu-ber-tijd |
|
quote:(serieus)In mijn pubertijd zag ik ze ook niet en nu zie ik ze in de leeftijd van 16 t/m 30 jaar. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Wat nou pubertijd? Ik zie bij mijn dochter op school ook al kids van een jaar of 14 die vol trots laten zien dat ze zich hebben gesneden. En ga me niet vertellen dat ik bevooroordeeld ben omdat ik vind dat ze erg veel in de Gothic / emo hoek zitten want dat is toch echt waar het gebeurt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laatst zag ik in Zwolle nog een dame lopen met heel diskreet een kous om haar rechter arm, helaas kwamen de snijwonden er boven uit. En zoals in de openingspost van Slechtheid al staat. quote: Bij de mode mutsen, idd meer dames, is dit wel het geval. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
b.l.a.k.c. m.e.t.a.l. Suck my piss |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik weet ook niet waarom. Suck my piss |
|
quote: Hier de oorspronkelijke thread. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/338773 [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 10-08-2007 15:29] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Inderdaad, op festivals zie ik tegenwoordig regelmatig meiden (maar ook gasten) lopen met hun onderarm(en) vol gekrast en die lopen dan vrolijk in een t-shirtje rond als of er niets aan de hand is. Op je knie en pijp voor genade! |
|
yup, eng is dat hé? Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool... |
|
Ik kreeg afgelopen wacken wel het meest ultieme compliment wat me ooit is gegeven. Ik heb zelf in het verre verleden te kampen gehad met automutilatie-problemen en me er zelf gelukkig zelf uitgeworstelt. Mensen met wie ik op WOA was dit jaar zagen dit voor het eerst en waren erg verbaasd de tekenen te zien, zeg maar. Waren vrienden van mijn vriendin en ze vnden me er absoluut "het type er niet voor". Deed me wel goed dat te horen Dus voor de mensen die er mee kampen: er is hoop |
|
Lijkt me fijn om te horen inderdaad ware het niet dat als je het ziet als ziekte of ziekelijke aandoening ( ik zou er zelf zo snel even geen andere naam voor weten maar het is iig geen bewuste keus} het verhaal "niet het type" niet opgaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |