|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een lineup!! Hopelijk ook in Nederland ergens te bewonderen voor de mensen die niet in het zuiden des lands wonen. |
|
|
|
Ik mag toch verdomme werkelijk hopen dat Saturnus ook Nederland weer even aandoet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waar ligt Vosselaar? |
|
|
|
Mwah. Op zich is halverwege Eindhoven en Antwerpen te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor de geïnteresseerden: ik probeer dit package in NL te boeken... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een line up! Als dit niet in Nederland kom dan maar naar Vosselaar. |
|
quote: Mooi, en in welke zaal moet ik dan denken? |
|
quote: Nog niks bevestigd, aanbiedingen/suggesties zijn nog welkom. |
|
Wat een klote zooi. Volgens Fred, gitarist van Ataraxie, is dit het enige optreden van deze bands. De tour van Funeral met Longing for Dawn gaat ook niet door, omdat ze te weinig optredens kunnen boeken. |
|
sjees ... kan er eens wat fatsoenlijks geboekt worden |
|
*kick* Volgende week alweer! |
|
Present |
|
Doomy ga je met me mee |
|
quote:ja tuurlijk was al afgesproken hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ja schatje ik weet het dit gaat echt weer zalig worden |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe, wie zou macha toch zijn? Je moeder. |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Geen Funeral dus. Zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2600419/5 |
|
jammer iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nog steeds geen bevestiging van Biebob. Wie zegt dat dit zeker is dat Funeral niet komt? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Lees in het Dutch Doom Day topic! Officium Triste is benaderd om Funeral te vervangen, maar zij konden ook niet. Fred van Ataraxie vertelde mij ook dat zij een wat langere set spelen om dat Funeral uitvalt en niet wordt vervangen. Ik weet niet waarom Biebob de schijn wilt ophouden dat ze toch komen, ik zou geen teleurgestelde bezoekers willen hebben. Overigens is de hele Funeral/Longing For Dawn tour gecancelled. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |