|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als zowel Ataraxie en Saturnus een langere set spelen, vind ik het nog wel de moeite waard om te gaan kijken. Maar ik woon dan ook niet zo ver van Vosselaar. |
|
Funeral geeft trouwens de organisator van deze avond de schuld dat ze niet komen. Lekker is dat... |
|
quote: quote:+1 |
|
Begrijpelijk dat Funeral niet voor één optreden naar Vlaanderen komt vliegen. Beetje vreemde manier van werken bij de organisatie van die toer, er waren nog maar 2 of 3 data bevestigd, en die lagen ook nog eens meer dan twee weken uit elkaar. |
|
quote: Dat geldt voor alle drie de bands. Saturnus moet bijvoorbeeld ook uit Kopenhagen komen. En is deze avond niet georganiseerd door MetalZone en heeft daardoor niets met de Funeral / Longing for Dawn tour te maken? [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 18-10-2007 16:06] |
|
Het was financieel niet haalbaar om Funeral over te laten komen. Het feit dat het slechts voor 1 show zou zijn maakt niet zoveel uit. Vliegen vanuit Oslo is simpelweg te duur. Ik heb Funeral ook een aantal jaar terug over willen laten vliegen. Op het moment dat ik contact had met de band was het nog mogelijk met een budgetmaatschappij te vliegen. Inmiddels zijn er geen goedkope maatschappijen die rechtstreeks van en naar Oslo vliegen richting de lage landen, dus is het halen van zo'n band erg duur. Of je moet een entree van een eurootje of 40 gaan vragen en hopen op zo'n 200 bezoekers. |
|
quote:Echt zonde... Maaruhm Pim, spelen jullie nu dan? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 18-10-2007 18:26] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ondertussen bevestiging gekregen van Biebob dat Funeral zeker niet komt. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Helaas niet. Logistiek niet haalbaar die datum. |
|
Ow jammer. Nou, zaterdag maar thuis blijven en sparen voor DDD dus. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nu de site nog even aanpassen. En Pim bedankt voor de uitleg, het is wel erg balen allemaal. |
|
Zodadelijk heen |
|
Wij rijden ook zo weg. |
|
Sodeju wat was Saturnus gaaf. Een uur en 3 kwartier gespeeld en een heerlijke setlist. Damn wat vet! |
|
Inderdaad! Na een 'aarzelend' begin volgde echt een heerlijke set! Echt het beste optreden wat ik dit jaar heb gezien! Het geluid bij Ataraxie vond ik een stuk minder. Hoorde de lead-guitaar boven alles uitkomen. Desondanks ben ik zeer benieuwd naar het nieuwe album! |
|
Het contrast was wel erg groot tussen beide bands. Combinatie Saturnus/OT zou denk ik nog vetter geweest zijn met een uur OT Desondanks erg gezellig, aardige opkomst (ongeveer 150 man schat ik) en zelfs nog een oude bekende tegengekomen die ik al dik 6 jaar niet meer gezien had |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |