IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 20 okt 2007: Funeral, Saturnus en Ataraxie - Biebob, Vosselaar Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-08-2007 18:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een lineup!!
Hopelijk ook in Nederland ergens te bewonderen voor de mensen die niet in het zuiden des lands wonen.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2007 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 18:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik mag toch verdomme werkelijk hopen dat Saturnus ook Nederland weer even aandoet.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 10-08-2007 19:03 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Waar ligt Vosselaar?

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-08-2007 19:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 19:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mwah. Op zich is halverwege Eindhoven en Antwerpen te doen.

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 10-08-2007 22:39 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Voor de geïnteresseerden: ik probeer dit package in NL te boeken...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2007 22:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-08-2007 22:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 22:39 schreef Heidens Hart het volgende:

Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 11-08-2007 10:33 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Wat een line up! Als dit niet in Nederland kom dan maar naar Vosselaar.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-08-2007 12:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2007 22:39 schreef Heidens Hart het volgende:

Mooi, en in welke zaal moet ik dan denken?

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 11-08-2007 13:02 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

quote:
Op 11 augustus 2007 12:24 schreef Mark Z het volgende:
Mooi, en in welke zaal moet ik dan denken?

Nog niks bevestigd, aanbiedingen/suggesties zijn nog welkom.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-09-2007 9:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een klote zooi. Volgens Fred, gitarist van Ataraxie, is dit het enige optreden van deze bands. De tour van Funeral met Longing for Dawn gaat ook niet door, omdat ze te weinig optredens kunnen boeken.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2007 9:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

sjees ... kan er eens wat fatsoenlijks geboekt worden

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-10-2007 13:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*kick*

Volgende week alweer!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2007 13:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Present

mascha
Usericon van mascha
Posted 13-10-2007 1:26 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

Doomy ga je met me mee

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-10-2007 1:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2007 1:26 schreef mascha het volgende:
Doomy ga je met me mee
ja tuurlijk

was al afgesproken hè?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

mascha
Usericon van mascha
Posted 13-10-2007 1:30 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

ja schatje ik weet het dit gaat echt weer zalig worden

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-10-2007 1:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-10-2007 20:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe, wie zou macha toch zijn?

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-10-2007 18:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LOL

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-10-2007 16:22 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-10-2007 18:34 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

jammer

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-10-2007 17:41 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Nog steeds geen bevestiging van Biebob. Wie zegt dat dit zeker is dat Funeral niet komt?

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

DDD
Usericon van DDD
Posted 17-10-2007 22:16 by DDD Wijzig reactieProfiel van DDDQuote dit bericht

Lees in het Dutch Doom Day topic! Officium Triste is benaderd om Funeral te vervangen, maar zij konden ook niet. Fred van Ataraxie vertelde mij ook dat zij een wat langere set spelen om dat Funeral uitvalt en niet wordt vervangen. Ik weet niet waarom Biebob de schijn wilt ophouden dat ze toch komen, ik zou geen teleurgestelde bezoekers willen hebben.

Overigens is de hele Funeral/Longing For Dawn tour gecancelled.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com