|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hebben we het hier nog over metal? Metal = distortion! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Mmmz, jij moet wel Hans Boekraad zijn, ik ken niemand anders die deans spaart in nederland hehehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Klopt, maar een distortion haal je al makkelijk uit je amp (=gain). Daar heb je dus geen pedaaltje meer voor nodig. Zelf heb ik: 2 Gibsons (les paul en een M3)-->Set neck 1 Fernandes (dragonfly elite)-->Neck-thru Ik heb een bc rich (NJ jr. v) gehad, was wel aardig, maar kon niet met het model overweg. Dat een NJ waaibomenhout zou zijn is kul, TMDC speelt ook met 2 NJ beasts. Epiphones en squiers kun je beter links laten liggen, das echte meuk(ook gehad). Een Tokai les paul is ook een aanrader (de V's niet, die gaan rondpiepen bij high gains), zelfde kwaliteit als Gibson (vergelekene met de huidige productie soms zelfs beter), voor een normalere prijs. De Custom made modellen van BC rich zijn alleen op ebay.com betaalbaar, in Nederland ZEKER NIET bestellen, die bastards van staffhorst durven 4200€ voor het basismodelletje te vragen. Ikzelf tracht ook death metal te spelen. Dat lukt aardig met mijn set-upje (peavey 5150, noise supressor (ns-2) en mijn gitaren), heb een vet geluid. Ben nu ook gewoon klaar, zou er wel een USA mockingbird bij willen hebben, maar is nu niet nodig (gezien financiën ook niet mogelijk..). Wat ik er wel bij zou willen is een g-force, maar heeft iemand daar wat ervaringen mee? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Rutan schreef:Epiphones en squiers kun je beter links laten liggen, das echte meuk(ook gehad) Epiphone - explorer is toch een heersend model. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Hahahha, we hebben het hier over gitaren, niet over 4/5 snarige prutsdingen Maaruhm, is dat nu je 3e bas geworden? Oh, er komt wellicht een USA mockingbird binnen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nu nog leren spelen..... Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Daar ben ik het dus absoluut niet met je eens!! Actief klinkt weldegelijk vetter. Enigste nadeel is die kutbatterij |
|
quote: O, nu ben ik wel heel erg overtuigd one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Wat een zelfkennis What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Zeker, TMDC speelt erop en ik zeg het, zijn er nog meer argumenten nodig??? Ff serieus, BC rich goedkopere gitaren zijn inderdaad heel vaak meuk, maar de NJ series zijn behoorlijk goed. Het enige wat je eraan moet veranderen zijn de elementen, maar de gitaar op zich klinkt best goed. Tuurlijk is het geen US series, maar zelfs gerenommeerde artiesten spelen af en toe op een NJ en hebben dan een goed geluid (Rutan bijv.) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |