|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een stomme film. |
|
Ik heb em nog niet gezien...dus ik kan niet oordelen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ga 'em niet eens kijken. En ik vind 'em tóch stom. Zo! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Hopelijk transformeert deze topic straks in een slotje. |
|
Roel dat zwaard ken je toch wel? Of heb je mijn super groene zwaard foto's nooit gezien ? Draken zijn er verder zat .. zelfs best mooie http://en.wikipedia.org/wiki/Cryotek Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:exactly iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Waarom???? er zijn mensen die dat sparen.. Dan kan alle hobby topics ook geslotterd worden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De tekenfilms waren destijds wel gaaf maar zoals ooit al in Southpark duidelijk werd gemaakt zijn remakes fors gay. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Was al bekend; het leuke is dat de robots zelf ook sneakers dragen De G1 tekenfilms waren idd heerschend, en de movie uit 1986 heerscht zelfs op kvlt niveau, maar de 2007 film is idd een fastfoodfilm. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vraag me toch af wat oorspronkelijk de logica geweest is achter het maken van transformer-schoenen door andere transformers... of evolueren transformers? En wat is de evolutionaire druk voor schoen-transformers? En als ze allemaal van een robot-planeet komen, waarom hebben ze dan passagiers-zitjes? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Er zijn ook mensen die snotterbellen en teennagels sparen. Ik ben voor één hobbytopic. En als dat niet gaat gebeuren, dan ben ik toch nog voor sluiting van deze. quote: Zitten blowen, ja? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-10-2007 3:44] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Pleur dan die ouwe computersystemen ook maar daarin.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vergeten computersystemen bedoel je? Dat gaat natuurlijk niet alleen over het verzamelen, hè. Daar kun je ook mee spelen en het erover hebben en tips ed. Dat zie ik de zm transformer fannaat niet doen met z'n poppetjes. Of zit ik ernaast? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-10-2007 6:34] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ver ernaast, bezoek Argus maar eens! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: + dikke vette 1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik ben wel dik en vet maar ik loop niet met vliegtuigjes door het huis... erover praten en tipa en trucs ed natuurlijk wel. al was het maar opslag en hoe iets niet per direct te slopen bij het uitpakken. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: nou ja zeg. zo bedoelde ik t nou ook weer niet. *zucht* je mag wel een beetje je gemak houden hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hoe deden jullie dat ook alweer? Zo: :') ? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Heeft iemand je wel eens verteld dat je een ongelooflijke eikel bent ? nee ? bij deze dan. droefhaas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ach laat em toch. die jongen kan er ook niks aan doen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Heb je nog niet met die gun gezien een bank te overvallen. Heersch voor het nieuws. Man probeert met een decepticon de bank te overvallen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
het is in de 80's wel eens gedaan door een yank Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Haha, maar jij bent dik, haha. edit: en lelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 01-10-2007 13:25] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
flame [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-10-2007 5:31] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |