![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Off topic ende flame [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-10-2007 5:31] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
off topic [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-10-2007 5:32] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nou weet ik nog steeds niet waarom ze passagiers-zitjes hebben ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: afhankelijk van de tijdfase: omdat ze op aarde zijn omdat er van alles in de maat mens tot de maat stad aan transformers rondloopt en ze ook elkaar besturen omdat ze ooit slaven waren als consumer goods en military hardware zat redenen en zat verhaallijnen waarin ze voor ze op aarde kwamen nog geen stoeltjes hadden. voor het speelgoed uit 84/85 gaat dan nog op dat ze in 1 van de oorspronkelijke series bestuurders hadden en mecha waren ipv levende robots. voor 1 van de andere oorspronkelijke series hebben bepaalde figuren weer transformaties waar figuren van ruwweg gj joe afmetingen gebruik kunnen maken. zo genoeg info? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 01-10-2007 17:16] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Duidelijk! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Daar pasten dan weer die Zoids mennekes in. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Dat zijn geen poppetjes maar "action figures". ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Die passen er ook in ja ![]() Maar Diaclone mannekes zijn toch leuker. Magneet voetjes enzo ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
maar die verlengde versie van de Transformersfilm is maar enkele minuten? Dat is ook de moeite niet waard. Ik had gehoopt op nog een half uurtje extra, op zijn minst, bij een extend versie (met natuurlijk vooral meer actiescenes). ![]() |
|
Die dvd van Transformers is zowiezo toch nog niet uit? ![]() |
|
quote: nee, zeker niet. maar het zou handig zijn om alvast te weten in welke vormen de DVD tezijnertijd uitgebracht gaat worden en dus niet twee keer in de buidel moet tasten.(bij bijv. The lord of the rings en Kingkong was het van tevoren al bekend) ![]() |
|
quote: Die ken ik niet; hebbu plaatjes? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: type diaclone in google en... http://images.google.co.uk/images?hl=en&q=diaclone&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik vind het poppetjes. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik zoek dit poppetje, maar ken em nergens vinden: iemand zoektips? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Da's optimus prime. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Heel goed! Maar nu deze specifieke uitvoering.. OP die wordt gepimpt: http://th0r4z1n3.wordpress.com/2007/12/10/pimp-my-optimus/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-12-2007 21:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
LOL@ die 2e. ![]() ![]() |
|
plaatje laat zich niet linken dus dan maar zo: http://bp1.blogger.com/_sWu0-rmtFZM/SBHkUxjrjNI/AAAAAAAAAjQ/08fBTxvwywE/s1600/autobot_AHM_poster.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 01-05-2008 21:44] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
dat werkt ook niet ![]() Error Forbidden Your client does not have permission to get URL /s1600 from this server. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-05-2008 21:51] Je moeder. ![]() |
|
Ik snap em volgens mij niet; gewoon een homage aan het einde van de film van vorig jaar of...? Overigens Megatron MP ook binnen; lastig! Starscream MP komt deze kant op als t goed is ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
huh? hoe kan jij hem wel zien? Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |