|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
OEH! Jarzombek op drums nog wel!! |
|
Neukende Hel!!! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Mooi, de mannen hebben er voor hun doen weer zin in de laatste jaren!! Leuke line-up weer dus dat beloofd wat. Zal er in Weert bij zijn. En nu mag Jim ook wel eens met OSI komen, nondeju! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
16e waarschijnlijk achter de lichttafel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gaaf! Dat wordt Zoetermeer voor mij.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
16-11-2007 zeker een optie |
|
Wiertj is zeker een optie |
|
vet |
|
Op noar Hell'n Doorn! Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Volgende week maar eens naar Hell-en-doorn 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Weert shall it be, wel ff kijken hoe laat es anfangt, wil eerst nog ff trainieren. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
misschien wel interessant ja |
|
Wij zijn ook van plan om volgende week naar hellanddoorn te gaan. Ben wel benieuwd naar Fates Warning. Heb ze nooit live gezien dus dat wordt hoogste tijd. see you at occultfest! |
|
Hellendoorn it will be .... , maar eerst BOB regelen |
|
Ik had ze afgelopen zaterdag in Zoetermeer gezien. Het was geloof ik het eerste concert van de tour en ze speelden een extra lange set om te testen welke nummers het goed deden. Ik vond het wel een goed concert, maar ook weer niet zo heel indrukwekkend. Ook miste ik een beetje bevlogenheid bij de band (Joey Vera uitgezonerd). Ik merkte dat Ray Alder de hoge tonen consequent een paar octaven lager was gaan zingen. Ook had hij blaadjes met de songteksten voor zich liggen. Desondanks vind ik het nog steeds een erg goede zanger. De invaldrummer (Bobby Jarzombek) was ook erg goed. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Mateos kijkt altijd zo lekker chagrijnig. Maar hij speelt live wel erg goed. Bevlieging zit van binnen bij hem. Tot de 17e! Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: Samengevat: Een band die muzikaal goed zijn ding doet maar niet meer dan dat en een zanger die de hoogte van zijn zanglijnen niet meer aankan en zijn text ook niet meer kan onthouden. Terugdenkend aan Headway: Wel OK maar verder niet speciaal ofzo. Conclusie: Iets met in het verleden behaalde resultaten... Ik dat ik de 17e maar niet ga. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De echte scherpte lijkt er de laatste jaren idd wat van af, maar het blijft toch heerlijk om deze vakmensen hun geweldige songs live te horen brengen! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik schijn morgen te gaan kijken |
|
quote:ik ook |
|
Morgen dus al! Wie gaan nog meer naar Hell en doorn? see you at occultfest! |
|
Ik vond Pagan's Mind veel leuker |
|
Ik eigelijk ook.... |
|
Jullie zijn allebei gek! I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
Zeg Hollie!. Ik heb eens even je myspace beluisterd en ik moet zeggen dat die samples wel naar meer smaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |