|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo viel het zo tegen dan? |
|
Oh, ik heb me ook prima vermaakt hoor, maar ik vond dat FW toch een wat kleiner geluid had dan PM. Laatste keer FW was voor mij DOA 98, dus al bijna 10 jaar geleden... Ik hoorde via via dat de heren van Fates Warning nogal last hadden van een jetlag, met name Ray, dus dat verklaart wel een beetje... |
|
quote:Dat verbaast me van jou aangezien jij toch voor FW kwam wat ik van jouw medepassagier begrepen had.. Maar goed, het was erg gezellig iig |
|
De foto's van Hellendoorn staan online op www.metalshots.com Had trouwens bij het fotograferen van Pagan's Mind zanger het idee dat ie veel op Mel Gibson / Braveheart leek |
|
quote: Klopt, ik kwam idd voornamelijk voor Fates Warning. Maar de zang viel me wat tegen en ik vond het bandgeluid wat "klein". Desalniettemin heb ik er absoluut geen spijt van dat ik gegaan ben hoor! Dat ze maar snel weer komen |
|
Ik was bij FW wel erg onder de indruk van de ritmesectie. Potdorie wat was dat strak |
|
Inderdaad, goeie drummer hadden ze. Ik was benieuwd hoe het zou klinken zonder Mark Zonder (damned, dat klinkt raar), maar zat dik in orde! |
|
|
|
Ik sluit me bij Rapshnel aan. Adler haalt al jaren de echte hoge tonen niet meer, maar zingen kan hij nog steeds geweldig en deze show had hij er wel meer zin in had ik het idee. Matheos is nooit een wilde of enthiousaste op het podium geweest, maar nummers schrijven kan ie als geen ander...! Toffe toegiften ook, ben alleen de titel van het laatste nummer kwijt, dat na 'Silent Cries'gespeeld werd...iemand? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Altijd goed! quote: Was dat niet "Nothing left to say", van Perfect Symmetry? |
|
quote: Ben het met je eens maar wat betreft Pagan's Mind: ik heb geen prog gehoord, hoor. Wel een ongelofelijk goed spelende metal band! Gewoon lekker, goed spelen. Lol op het podium, wereldgeluid. Nee, toch geen prog, eerder Rock 'n' Roll! Veel Eddie van Halen-gitaarwerk (natuurlijk op een EvH gitaar en een 5150 II versterker)! Heerlijk, schaamteloos-geïnspireert en geweldig gitaargeweld. Tja, na dit concert ben ik fan. Van FW was ik dat al. Op Progpower van een paar (2?)jaar geleden zag ik ook al eens PM aan het werk, maar dit concert was veel beter. Natuurlijk ook omdat de omstandigheden voor de band nu veel beter waren. Op progpower werd de gitarist ruw onderbroken bij het inzetten van een nummer opmdat de tijd op was... hoe triest. Ik vraag me eigenlijk af wat prog nu is. Hee ff off topic, maar toch. Als PM en Evergrey al prog worden genoemd... dan is Iron Maiden ook prog. Sjeess... Prog betekent op deze manier niet veel meer denk ik. Net als op de Olympische Spelen moet de lat steeds hoger komen te liggen, toch? En nu weer on topic: jaaaaaa! Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: hmm, die zou ik toch herkend moeten hebben dan, maar het zou kunnen ik weet het ff echt niet. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:De band wist maanden van tevoren hoe lang ze mochten spelen. Er werd tijdens de set meerdere malen gewezen op de tijd door ons. Men was al 5 minuten over tijd, en zette toen toch (na wederom zeer duidelijke signalen om te stoppen) nog een nummer in. Rene greep toen uiteraard correct in door het podium op te stappen en de boel te stoppen De band zag eigenlijk meteen z'n onprofessionaliteit in en heeft na afloop excuses aangeboden. Overigens verder prima gasten en uitstekende muzikanten, waar we nog steeds goed contact mee hebben. Storm in een glas water. Niet zo snel oordelen dus. quote:De zich eeuwig herhalende discussie. Iedereen heeft verschillende definities van prog. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik oordeel niet, ik geef weer hoe het overkwam op mijzelf als toeschouwer. En dat het zo ging, is jammer. Toch? wiens schuld dan ook. en dat prog, ach... Van mij mag alles prog heten. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Wat betreft Pagan's Mind op ProgPower, we waren zoals Martijn aangaf genoodzaakt in te grijpen. Al kwam het nog zo dom over, als een band niet luistert nadat diverse malen is aangegeven dat ze moeten stoppen, dan heb je als organisatie geen keus. Zou mooi zijn als je alle bands maar lekker hun gang laat gaan, dan gaat het wel lang uitlopen. Dus om nou te zeggen dat de omstandigheden nu stukken beter waren....denk het niet. Maar goed, het is een persoonlijke mening, we vonden alleen wel even uitleg op zijn plaats. En verbaas jullie niet als PAGAN'S MIND nog een keer op ProgPower staat, als headliner misschien wel, want ze willen maar wat graag nog een keer terugkomen. En dan hebben ze speeltijd genoeg en hoeven we ze niet van het podium te schoppen We houden jullie wel op de hoogte. Rene www.progpower.eu |
|
quote:Je oordeelt wel, je zegt dat je het diep triest vind. Ik ga er vanuit dat je hiermee op ons als organisatie doelt. Niet zo gek dat wij onszelf dan verdedigen. Dat je teleurgesteld was, kan ik begrijpen. Maar goed, eigenlijk al teveel woorden weer aan vuil gemaakt. Zoals Rene zegt, komen ze de volgende keer weer, zal het niet weer gebeuren www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Mooi! Only sick music makes money today - Nietsche. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |