|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Divine Heresy is de nieuwe band van Dino Cazares (Fear Factory) en bestaat verder uit Tim Yeung (Hate Eternal) op drums en Tommy Vext op zang. Verder heeft Cazares Joe Payne (Nile) gestrikt voor de baspartijen op toekomstige albums en tijdens optredens. De muziek: MODDERVET geproduceerde, oerstrak beukende metal in de trant van Fear Factory en Strapping Young Lad, maar de band kan ook verraderlijk extreem, bijna a la Anaal Nathrakh, uit de slof schieten. Met Tim Yeung in topvorm! Check hun Myspace voor het nummer Failed Creation. Let wel dat op CD het geluid 10x vetter is! http://myspace.com/divineheresyband Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat heerst. Duidelijke zaak. |
|
Nummer wat op hun site staat is zeer vet. Benieuwd naar de rest van het album. |
|
doet me soms een beetje denken aan het latere werk van dillinger escape plan, maar dan minder gek. in ieder geval supervet |
|
IK ben het toevalig nu net aan het luisteren, erg erg gaaf! Ik ben benieuwd naar meer werk van de mannen \m/ |
|
en naar hun live shows! |
|
Ja dit is behoorlijke vette poep. Soms misschien nog iets te "fear factory", maar ja het is dino, dat was te verwachten |
|
Erg vette plaat. Hoog Fear Factory-gehalte, maar dan met een zanger die snapt dat ie niet kan zingen en zich gewoon beperkt tot brullen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het nummer op hun Myspace smaakt naar meer. Binnenkort maar eens die cd aanschaffen! |
|
Kenker, dit is vet zeg!!! |
|
Hoppa, weer een absolute aanschaffer.. Godver wat vet! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: In de studio ging het anders prima, die eerste FF cd draait hier af en toe nog wel eens een rondje. Ik vind dit iig niet heel bijzonder. Niet slecht, maar ook niet dat ik denk van: Ja! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bijzonder? Neu op zich niet. Maar voluit door je speakers is dit wel zo kneitervet!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik hoor op dat nummer op myspace toch echt cleane zang ontopic: petjesmetal/rotzooi No meat is sweater |
|
Nummertje ook effe geluisterd. Niet verkeerd nee. spelfout weggehaald... |
|
quote: dikke vette +1!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:Vind het op de hele plaat maar mondjesmaat voorkomen, overigens wel prima gedaan. Deze plaat knalt verder inderdaad heerlijk uit de speakers www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
klinkt idd wel lkkr kijken of ik die cd hier ergens in delft ken vinden, ga zo toch naar de stad |
|
Ik heb hem eergisteren gedownload (ja ik weet het , maar ik zit al een tijd in financiele problemen dus af en toe heiligt het doel de middelen he ) Vette cd geworden! Dat de band uit in ieder geval 2 zeer getalenteerde muzikanten bestaat hoef ik niemand te vertellen, maar dit levert toch wel een erg lekkere plaat op Lekker beukend, agressief, strakker dan strak drumwerk en ook de cleane stukken zijn absoluut niet slecht Zogauw ik weer bij machte ben haal ik hem direct in huis (Als het even kan samen met o.a. de nieuwe Gorefest, Nargaroth, Obituary, Deathspell Omega, Malevolent Creation en de Vital Remains DVD ) [edit] -Divine Heresy Jam Session (Bleed The Fifth instrumental): http://www.youtube.com/watch?v=vSDOP6OqPnA -Divine Heresy "Failed Creation" video: http://www.youtube.com/watch?v=QcsM9eiZHaM [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 01-09-2007 22:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit is lekker zeg! Niet origineel maar wel lekker fris, energiek en strak. Dino laat z'n oude collega's even zien hoe het WEL moet. Nou moet ik zeggen dat ik in Divine heresy zeker Fear factory invloeden hoor maar toch is dit een totaal andere band. Het is allemaal wat meer death metal dan Fear factory. Het grote voordeel wat Fear factory heeft (of had) over Divine heresy is de geweldige sfeer die ze op Demanufacture en Obsolete neer wisten te zetten. Dat niveau heeft Divine heresy (nog) niet. Maar buiten dat om is dit gewoon een hele fijne schijf die nog vaak gedraaid gaat worden in huize Negative. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vette shit |
|
Heden het schijfje neergeladen. Goed te pruimen De normale vox mogen er van mij wel wat meer inkomen eigenlijk. |
|
quote:vet! |
|
'k Vind het eigenlijk vrij matigjes. Strak ingespeeld enzo, maar wel veel eenheidsworst. |
|
das een beetje t probleem van al die combinaties met bijv yeung, roddy, talley etc t zijn wel goeie gasten maar echt nieuwe dingen zal je niet krijgen van ze de eerste keer dat ik decrepit birth hoorde werd ik er behoorlijk door omvergeblazen... als ik t nu hoor val ik na 30 seconden al in slaap.. same for divine heresy. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |