IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Area 51 Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-08-2007 21:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 20:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Een complot van de joden.
juist.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-08-2007 21:49 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Amerikanen zijn iets meer paranoid, hehe.

Reken maar dat je bij een nederlandse militaire basis net zo goed voor je flikker wordt geschoten als je een terrein op wilt, de militairen aan de poort etc dragen wapens 'en hebben scherpe munitie.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 26-08-2007 21:50]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 26-08-2007 21:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 21:45 schreef Kimmey het volgende:
Ik bedoel dat als je bij een militaire basis in Nederland ben dan staan er geen kilometers van te voren huisjes en borden met waarschuwingen erop dat ze je kapot mogen schieten.


je hebt het wel over amerikanen he


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-08-2007 22:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 21:45 schreef Kimmey het volgende:
Ik bedoel dat als je bij een militaire basis in Nederland ben dan staan er geen kilometers van te voren huisjes en borden met waarschuwingen erop dat ze je kapot mogen schieten.


In de 2e WO stonden er overal wachthuisjes met soldaten die je overhoop schoten als je iets fout deed. Waren er toen allemaal aliens? He? He!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 27-08-2007 0:50 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ik denk wel dat er iets zit maar of het aliens zijn betwijfel ik, Volgens de experts zitten de aliens niet op area 51 maar op S4, dat is een installatie vlakbij area 51.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 0:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zolang diezelfde experts mij geen fijne foto van die aliëns kunnen laten zien hou ik het op een militaire basis.


Cees
Usericon van Cees
Posted 27-08-2007 0:52 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Nee... Het is een legerbasis, met vliegveld. Ze ontwikelen hier als het goed is ook onderdelen voor kernbommen, en ontwikkelen nieuwe wapens. Het is ook van het leger. <--- Heb ik ooit is gelezen, weet niet meer uit welk boek. Maar ik vind dit toch wel het meest geloofbaars...

Excuses als er enige spelfouten zijn, ik ben gaar en moe. Ik ga nu dan ook pitten later!


The trend is dead.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 27-08-2007 0:58 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Ja dat het een militaire basis is was ik ook wel achter, haalt nog niet weg dat de beveiliging wel erg overdreven is.
Het niveau van geheimzinnigheid vind ik ook zwaar overdreven.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 1:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ach, vanuit Amerikaans oogpunt snap ik het wel. Als het virtuele oog zomaar gericht zou kunnen worden op een geheime basis waar allerhande wapens worden geproduceerd, zou ik dat ook liever van de kaart geveegd zien.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-08-2007 17:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 21:04 schreef slome het volgende:
Helemaal niets is nu ook weer niet het geval, er staat wel een millitaire basis waar ze dacht ik nieuwe wapens ontwikkelen.
Als ik mij niet vergis is dat ding een paar jaartjes geleden zonder al te veel aandacht ontruimd/verplaatst. Er is daar niets (meer).


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-08-2007 17:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2007 0:58 schreef waterfiets het volgende:
Ja dat het een militaire basis is was ik ook wel achter, haalt nog niet weg dat de beveiliging wel erg overdreven is.
Het niveau van geheimzinnigheid vind ik ook zwaar overdreven.
Wat is/was er zo overdreven aan de beveliging. Het is algemeen bekend dat daar op een zo'n geheim mogelijke manier nieuwe high-teck wapens werden ontwikkeld en getest. Niet zo raar dus dat er aardig wat kilometertjes zijn/waren afgezet tegen pottenkijkers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-08-2007 17:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 21:49 schreef Hagal het volgende:
je hebt het wel over amerikanen he
Indd heel raar. Slechts een Amerikaan kan zoiets debiels verzinnen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-08-2007 17:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 27 augustus 2007 17:34 schreef kwelgeest het volgende:
Als ik mij niet vergis is dat ding een paar jaartjes geleden zonder al te veel aandacht ontruimd/verplaatst. Er is daar niets (meer).


Als je met google earth kijkt, zie je anders wel degelijk nog steeds de huisjes en hoopjes auto's staan. Of het moeten oude foto's zijn.

Ik zie btw niets geblurred daar.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 28-08-2007 16:47 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Area 51 en het grote complot tegen de mensheid



Het Achterhouden van informatie

"De Overheid houdt iets achter. Of tenminste verzwijgt iets, maar wat. Menig UFO onderzoeker denkt dit. Wat is er aan de hand, zit er meer achter. De Ground Saucer Watch heeft bewezen dat de CIA (central intelligence agency) inderdaad informatie achter heeft gehouden. In 1977 wonnen zij een belangrijk proces op basis van het “freedom of information act” tegen de CIA waarbij 900 pagina´s aan informatie vrijkwam. Voor de Amerikaanse overheid die het UFO fenomeen altijd als nonsens bestempelde wel erg veel informatie en al helemaal voor de CIA die beweerde nooit betrokken te zijn geweest bij UFO onderzoek. De 900 pagina´s bevatten verklaringen van onder andere mensen op militaire basissen, wetenschappers en de politie, maar ook nauwkeurige beschrijvingen van de UFO´s. In de jaren 80 werd de “Citizens Against UFO secrecy” opgericht. Deze voert nog steeds rechtszaken omdat ze vinden dat het publiek recht heeft op de waarheid. De informatie die vrijkomt is toch nog steeds gering. Delen worden bijvoorbeeld onleesbaar gemaakt. Ook zijn er uitzonderingen op het “freedom of information act”, militaire geheimen hoeven niet prijsgegeven te worden ter wille van de nationale veiligheid en bedrijven hoeven niet te laten zien wat ze ontwikkelen. Een ding wat echter wel door de rechtszaken bevestigd is, is dat de documenten bestaan.

Uit de vrijgekomen documenten blijkt dat in 1953 door de CIA het Robertson panel werd aangesteld om onderzoek te doen naar het UFO fenomeen. Over het werkelijke doel wordt gespeculeerd. Er wordt gezegd dat het diende om de media te manipuleren. Want ook de media geeft sinds de jaren 50 weinig objectieve berichten meer vrij over de waarneming van UFO´s. Met name de landelijke media blijkt sterk beïnvloed. De berichtgeving van plaatselijke media, die vaak eerder bericht over een voorval, blijkt vaak sterk af te wijken van de landelijke media. De media zou ter wille van de nationale veiligheid en vooral om geen paniek te zaaien in de jaren 50 al de kant van de overheid hebben gekozen. Veel UFO meldingen zouden expres niet in de krant verschenen zijn, andere werden afgekraakt. Hier komt bij dat de media een vrij log apparaat is, als het eenmaal in een bepaalde richting gaat, gaat het niet snel een andere kant op.

Ook werd openbaar het “project blue book” als onderdeel van de US air force opgericht. Zij zouden echter nergens anders voor hebben gediend dan het ophouden van de schijn. De conclusies waren dan ook niet verassend. UFO´s waren niets om je zorgen over te maken. In 1969 werd het dan ook opgeheven en vanaf die tijd is de Amerikaanse overheid officieel niet meer geïnteresseerd in UFO´s en Buitenaardse aangelegenheden. Het tegendeel is gebleken uit alle vrijgekomen documenten.



Ook in Groot-Brittannië

Bij het achterhouden van informatie draait het overigens niet alleen om de Amerikaanse overheid, maar ook om andere overheden. Tijdens een interview van UFO onderzoekster Georgina Bruni gaf voormalig minister president Margret Tatcher toe dat er een enorme hoeveelheid geheime informatie bestaat. En ook dat Engeland net zo goed als Amerika contacten zou hebben gehad met buitenaards leven. Zij deed in dit interview ook de uitspraak “Maar je kunt het het volk niet vertellen”. En misschien is dit ook wel het probleem, wie gelooft je. Voor hetzelfde geld verzint de UFO-onderzoekster het verhaal, een ex-minister president is altijd geloofwaardiger als een UFO-onderzoekster. Alleen in de wereld van UFO onderzoekers werd ze geloofd. Ook voormalig minister van defensie Michael Portillo deed de uitspraak “Ik weet veel, maar ik zeg weinig”. Maar uiteraard geld hiervoor hetzelfde wie zou de UFO-onderzoekster geloven tegenover een voormalig minister. Deze uitspraak lijkt overigens voor mij verdacht veel op een uitspraak van kleine kinderen “ Ik zeg het lekker toch niet”



Waarom?

De vraag die toch onmiddellijk opreist is “waarom houdt de overheid informatie achter?”

Een veel gegeven reden is het beschermen van de burgers en geen paniek willen laten uitbreken. UFO´s zouden een zeer grote bedreiging vormen voor de mensheid, zo groot dat wij het maar beter niet kunnen weten. Zo groot dat de grootte wereldleiders die het anders nooit eens zijn samen een soort pact hebben gesloten waarin afgesproken werd “wat niet weet dat niet deert”

Toch lijkt het er op dat het taboe steeds minder wordt. De strategie heeft uiteindelijk toch niet gewerkt. De Amerikaanse regering heet recentelijk meegedeeld open te staan voor het bestaan van buitenaards leven. Ook nemen de publicaties die UFO´s en buitenaards leven bevestigen toe. Het lijkt zelfs erop dat de media op een omslagpunt staat. Het verbergen van het bestaan van UFO´s is mislukt.

Dit blijkt zeker als je bedenkt dat zestig jaar geleden 90% van de mensen UFO´s nog als onzin bestempelden terwijl uit moderne peilingen blijkt dat meer dan de helft van de mensen geloofd in UFO´s. Naast mijn eigen enquête zijn er ook andere onderzoeken gedaan, tijdens een opinie peiling van het programma “sky news” bleek 65% van de mensen te geloven in het bestaan van UFO`s.

Maar ondanks dat de regering zich dan nu open stelt voor het bestaan, blijft er toch veel onduidelijk. Als ze meer dan vijftig jaar onderzoek hebben gedaan moet er toch resultaat zijn? En waarom kunnen sommige documenten dan niet vrijgegeven worden omwille van de veiligheid, dan moet er toch iets zijn?



Buitenaardse contracten

Een andere reden die vaak genoemd wordt is dat de regeringen, en vooral de Amerikaanse overheid, al lang een soort verbond aangegaan zijn met de buitenaardsen. Of dat de Amerikaanse overheid haar eigen geheime technologie beschermt.

Of dit waar is is natuurlijk niet bewezen. En er zal ook alles aan gedaan worden om het geheim te houden als het waar is. Beidde ideeën worden met name ondersteund door het bestaan van het Amerikaanse strikt geheime Area 51. Dit is een geheime basis in Nevada, in de buurt van Las Vegas die zo geheim is dat hij niet eens bestaat. Wat daar precies gebeurd weet niemand. Satelliet beelden hebben allerlei hangars en gebouwen aangetoond. Ook is bekend dat het hoogst waarschijnlijk de plaats is waar Amerika vliegtuigen ontwikkeld. Maar de geruchten gaan dat er meer gedaan wordt als het ontwikkelen van vliegtuigen. Zo zou er ook UFO technologie ontwikkeld worden en onderzocht. De man die onthulde dat men bezig was met UFO technologie was Robert Lazar in 1989. Hij beweert aan het ontmantelen en ontwikkelen van UFO´s mee te hebben gewerkt. Het geheim van de voortstuwing van de UFO´s was volgens hem element 115, een nu nog onhaalbaar element wat gravitatie golven uitzend, waardoor het mogelijk moet zijn tijd en ruimte te vervormen en sneller dan het licht te reizen. Door sceptici wordt het echter afgedaan als een verzinsel, zeker omdat het gerucht gaat dat er leugens waren rond Lazar´s universitaire titels. Lazar was lange tijd de enige die uitspraken deed over het werk op de basis, toch werd het gebied rond Area 51 een belangrijke plek voor UFO fanaten. Er werd zelfs een café geopend de “little A-lee-inn” waar allemaal alien souvenirs te koop waren. Maar wat er werkelijk gebeurd in het gebied is niet te zien. Behalve een paar lichtjes boven het gebied en een vliegtuig wat de werknemers vervoerd is er weinig waargenomen.

Er wordt beweert dat op de basis buitenaardse wezens rondlopen die technologie aan de mensen geven in ruil voor het mogen ontvoeren van mensen. De regering, niet de regering die wij dagelijks zien, maar de werkelijke, een soort schaduw regering die werkelijk de macht in handen heeft, zou een contract hebben getekend met de “greys”. Ook zouden de “greys” de boel besodemieteren. En zouden ze uiteindelijk de wereld gaan proberen te overheersen, alleen was de regering daar te laat achter gekomen. De “nordic” zouden aanvankelijk ook een contract aangeboden hebben maar omdat die wilden dat de atoomwapens afgeschaft werden zou de regering toch ingegaan zijn op het contract met de “greys”. Dit zijn hele spectaculaire geruchten. Deze ideeën zijn overigens niet afkomstig van Robert Lazar zelf, maar van mensen die rondom zijn melding dingen hebben gespeculeerd.

Behalve door Lazar zijn er echter geen meldingen gedaan van het geen wat er gebeurde in het gebied tot voorkort. Dat dit zo weinig gebeurde valt op twee manieren te verklaren, het is niet waar, of het wordt niet gedaan omdat men bedreigd wordt. Van de CIA is bekend dat het niet bepaald lieverdjes zijn. Ze zouden mensen hebben bedreigd en een moord zou ook wel eens voorgekomen zijn volgens geruchten.



“Man in Black”

Meerdere onderzoekers die bezig waren met belangrijk onthullend onderzoek naar buitenaards leven en UFO´s zeggen bezocht te zijn door de zogenaamde “Man in Black”

De “Man in Black” zijn mannen geheel gekleed in een zwart pak en vaak ook met een zwarte hoed, die UFO onderzoekers bedreigen om hun kennis niet openbaar te maken. Ze doen zich voor als een lid van de CIA of een andere organisatie, soms ook een niet bestaande. Ze gedragen zich vreemd een beetje onmenselijk, en zijn vaak erg stijf. Soms kloppen er ook dingen niet aan hun lichaam, ze hebben bijvoorbeeld geen haar of hun arm zit verkeerd vast. Het bijzondere is dat ze de onderzoekers bedreigen met dingen die ze onmogelijk kunnen weten omdat ze dingen vertellen die de onderzoekers aan niemand verteld hadden. Op een of andere manier weten ze door hun bezoek de meeste onderzoekers zo´n angst in te planten dat ze ook inderdaad hun gegevens niet openbaar maken. De vreemde bezoekers zijn meestal mannen. Ze komen vaak met zijn drieën of soms ook alleen. Ook opvallend is dat ze vaak rijden in een sterk verouderd type zwarte auto waarvan het nummerbord niet blijkt te staan, en die hele andere sporen achterlaat dan een normale auto, is het wel een auto? De mensen die bezocht zijn waren eigenlijk altijd alleen. De meeste zullen er waarschijnlijk altijd over zwijgen. Enkele hebben toch een beschrijving gegeven van het bezoek. De rare sporen die soms achter blijven is het enige bewijs van een bezoek, en ook dat zal niet genoeg zijn om werkelijk aan te tonen wat er gebeurd is. Wel zijn er getuigen geweest die de mannen in zwart hebben zien vertrekken. Ook bleef de bezochte persoon in een soort paniek toestand achter en publiceerde zijn gegevens niet meer, wat natuurlijk wel opgemerkt werd door zijn omgeving. Wie of wat de mannen in zwart zijn is een raadsel, de een zegt dat het inderdaad mensen zijn van de CIA zijn of een soort schaduw regering, anderen denken aan buitenaardsen zelf. Wat het ook is, het legt onderzoekers het zwijgen op en helpt zo de regering het onderwerp geheim te houden en het is ook in staat om telepathie te gebruiken. Wel is gebleken dat het bij de “man in black” eigenlijk vooral bij bedreigen blijft. Mensen die toch vertelden over hun bezoek en onderzoek leven nog steeds.

Of het waar is dat er mensen bezocht worden door de “man in black”. Vind ik een beetje moeilijk te zeggen. Ik kan moeilijk zeggen dat het niet waar is want er zijn toch duidelijk sporen. Maar soms vraag ik mij af hoe ver je moet gaan met het geloven van verhalen. Sommige dingen klinken gewoon heel ongeloofwaardig omdat ze zo absurd zijn, maar als het klopt dat dit soort bezoeken plaatsvinden kan het ook de bedoeling zijn dat niemand het geloofd door de absurdheid. Ditzelfde geldt eigenlijk voor een contract tussen buitenaardsen en mensen. Ik geloof wel dat er toch iets moet hebben plaatshebben gevonden. Rondom de echte gebeurtenis wordt denk ik van alles verzonnen, vaak niet door de echte getuigen, maar eerder door mensen die zo sterk overtuigd zijn van hun gelijk dat ze van alles doen om iets aannemelijk te maken. Daardoor krijg je de meest fantastische theorieën, waardoor uiteindelijk alles zo absurd is dat het als gek wordt afgedaan. Als het allemaal waar is dan is het natuurlijk wel heel eng.


Een nieuwe getuige

Maar zoals ik al gezegd heb is Robert Lazar niet meer enige de enige die verklaarde gewerkt te hebben in Area 51 en dat er meer aan de hand is. De microbioloog Dan Burrisch verklaarde onderzoek gedaan te hebben naar de fouten in de natuurlijke herstelfunctie van de uiteinden van zenuwcellen. Aanvankelijk was hem verteld dat het ging om cellen van een vis die diep in de oceaan leefde. Later toen Dan de leider werd van het onderzoek, werd hem pas verteld dat het ging om cellen van een buitenaards intelligent wezen. Het wezen had de code naam J-rod gekregen en zou naar Nevada gebracht zijn voor een wettenschappelijk uitwisseling programma. In het geheim zou de regering allang contact hebben met buitenaardsen. Zij zouden ons helpen met ruimte technologie en wij hen met het vinden van hun probleem met hun zenuwcellen. Toen Dan informatie begon te lekken heeft hij, zegt hij, een psycho farmacologische behandeling gehad waarbij zijn geheugen behoorlijk beïnvloed werd. Hierna heeft hij nog wel aan diverse projecten meegewerkt. Hij beweert ook betrokken te zijn geweest bij onderzoek waarbij het zogenaamde “genesis zaad” gevonden is. Dit zou een deeltje zijn wat zou hebben gezorgd voor het ontstaan van leven op aarde. Dit deeltje met de code van het leven zou instaat zijn verlaten oorden te laten transformeren naar groene paradijzen. Ook leerde Dan dat de aarde in gevaar was. Er zou een levensgevaarlijke catastrofe aanzitten te komen voor alle leven op aarde rond 2012. Dit is overigens ook een oude voorspelling van de maya´s, hier ga ik later nog wel op in.

Maar als we nu eens naar de beweringen van Dan kijken. Als het allemaal waar is, is het zeer verontrustend. De beweringen die Dan heeft gedaan missen net als die van Lazar ondersteunend bewijs. Maar de beschrijving van wat er gaande is en hoe de systemen werken is opvallend overeenkomstig. Ook is er bij Dan geen twijfel rond zijn studies. Hij had al gestudeerd voordat hij in dienst kwam van de schaduwregering. Hij kon in dienst verder leren en er titels bijhalen. In het geval van Lazar wordt overigens gedacht dat hij in dienst zijn wetenschappelijke titels haalde en dat er daarom geen bewijs is voor het feit dat hij gestudeerd had. In het geval Dan is zijn geloofwaardigheid minder groot door dat hij waarschijnlijk een psycho farmacologische behandeling heeft gehad waardoor zijn geheugen veranderd is. Dit contact tussen buitenaardse wezens en de mensen klinkt al logischer als dat waarbij er toestemming zou zijn gegeven voor ontvoeringen. Of wat hij zegt waar is weet ik niet, maar ik denk niet dat hij er veel belang bij heeft om dit soort beweringen te doen. Ondanks dat hij natuurlijk door UFO/onderzoekers geprezen wordt, wordt hij door het grootste deel van de andere wetenschappers voor gek verklaard. Voor een serieuze wetenschapper lijkt me dit niet prettig. Hij moet het denk ik puur doen omdat hij vindt dat de bevolking moet weten wat er gaande is.


Verborgen Amerikaanse UFO technologie

In plaats dat Area 51 een plaats is waar buitenaards leven rondloopt kan het ook een plek zijn waar gewerkt wordt aan geheime technologie. Mensen die geloven dat UFO’s bestaan, maar die niet geloven dat ze van buitenaardse oorsprong zijn beweren dit soms. Hiernaast is de Avro car te zien. Deze had ik al eerder genoemd. Dit vliegtuig lijkt toch verdacht veel op een vliegende schotel, de vorm die het meest met UFO’s geassocieerd wordt. Dat de Amerikaanse overheid liever niet wil dat men weet wat zij ontwikkeld is logisch. Hierdoor staat zij sterker tegen vijanden. Wanneer de vliegtuigen op UFO’s lijken worden ze misschien ook wel voor gek verklaard. Wanneer de Amerikanen echt beschikken over de technologie van UFO’s is dit erg verontrustend. Nu zijn ze al niet te houden op het gebied van oorlog voering. De vraag blijft dan wanneer gaan ze hun technologie gebruiken ?



Zelf ben ik na het doorlezen van verslagen van ufo waarnemingen en artikelen over het achterhouden van informatie wel overtuigd dat er iets is wat achtergehouden is. Uitgaande van de goedheid van de regering zou ik zeggen het iets gevaarlijks is wat achtergehouden wordt wat de mensen maar beter niet kunnen weten om paniek te voorkomen. Maar als de overheid nu toch niet zo goed is wat dan? Er moet haast wel iets zijn, en ik geloof niet dat er helemaal niets waar is van de beweringen van mensen die op de Amerikaanse basis hebben gewerkt. Ik weet alleen niet hoezeer deze beweringen nog van henzelf afkomstig zijn, of dat er voor dat ik het lees al van alles omheen is verzonnen.

Ik geloof dat er in Area 51 in ieder geval onderzoek gedaan wordt naar technologie die UFO’s zouden bezitten. Of buitenaardsen er rondlopen, ik weet het niet het is zo absurd. Ik kan het moeilijk aanvaarden, maar het zou kunnen, misschien ga ik toch wel te erg uit van de goedheid van de regering. Als tenminste wat ik denk dat een regering is, ook een regering is en niet gewoon schijn. Op deze manier begint alles wat zeker lijkt, toch niet zo zeker te lijken."

Bron: http://www.members.lycos.nl/ellievansetten86/bestaathet2.htm




Cees
Usericon van Cees
Posted 28-08-2007 16:50 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Hier geloof ik helemaal niks van.


The trend is dead.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-08-2007 16:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hah! Dan zit jij dus ook in het complot


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-08-2007 17:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ach, de UFO's zijn gewoon wat ze zijn, Unidentified Flying Objects... Dus prototypes van nieuwe vliegtuigen e.d.

1 ding wat men mij nooit kan uitleggen is het feit dat er in Amerika van alles met buitenaardse wezens geassocieerd wordt, terwijl we hier in europa verdomd weinig horen over ontvoeringen enzo... Massahysterie dus, en een gewillige media, die lekker onafhankelijk is....



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-08-2007 17:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb nog wel een leuke.

Een half jaartje terug waren mijn vrouw en ik in de slaapkamer, het was een uurtje of 11... bedtijd dus. Ik sta voor het raam om de gordijnen te sluiten en ik zie rechts van me een grote lichtgevende vuurbal passeren in de lucht. Niet ver weg, maar zoiets als een laagvliegend vliegtuig zeg maar. Mijn vrouw en ik hebben voor het raam een 5tal minuten gekeken naar die rare vliegende bal.. maar we kwamen er niet echt achter wat het nou was In ieder geval, nadat de bal links ons gezichtsveld uit vloog boog het met een rechte hoek naar rechts en verdween toen vrij snel uit het zicht..



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-08-2007 17:08]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 17:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 17:06 schreef spectre het volgende:
Een half jaartje terug waren mijn vrouw in de slaapkamer,

Moet dat "mijn vrouwen" zijn?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-08-2007 17:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
In ieder geval, nadat de bal links ons gezichtsveld uit vloog boog het met een rechte hoek naar rechts en verdween toen vrij snel uit het zicht..


Hehehe, knap dat men dingen kan zien die uit je gezichtsveld verdwenen zijn... en daarna weer uit het zicht verdwijnen.....



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-08-2007 17:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik zal nog eens een keer wat vertellen hier


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-08-2007 17:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-08-2007 17:10 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 augustus 2007 17:09 schreef spectre het volgende:
Ik zal nog eens een keer wat vertellen hier


Ja! Doen! Dit is er wel het juiste topic voor!



BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 28-08-2007 17:23 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 28 augustus 2007 17:06 schreef spectre het volgende:
Ik heb nog wel een leuke.

Een half jaartje terug waren mijn vrouw en ik in de slaapkamer, het was een uurtje of 11... bedtijd dus. Ik sta voor het raam om de gordijnen te sluiten en ik zie rechts van me een grote lichtgevende vuurbal passeren in de lucht. Niet ver weg, maar zoiets als een laagvliegend vliegtuig zeg maar. Mijn vrouw en ik hebben voor het raam een 5tal minuten gekeken naar die rare vliegende bal.. maar we kwamen er niet echt achter wat het nou was In ieder geval, nadat de bal links ons gezichtsveld uit vloog boog het met een rechte hoek naar rechts en verdween toen vrij snel uit het zicht..




Afgelopen vrijdag heb ik zoiets ook gezien, we waren op een bruiloft en aangezien iedereen buiten moest roken waren er een paar die dit ook zagen, het was erg ver weg en het stond stil in de lucht. Een bal die je kunt vergelijken met close-up foto's van de zon (vurig dus), even later ging het zich erg langzaam naar boven verplaatsen, de andere lui die het zagen waren er te nuchter voor om te kunnen zien dat het iets anders was dan een sateliet of een vliegtuig , dus terwijl het zich naar boven verplaatste bleef ik ernaar staren en opeens verdween hij in het niets ..Pats weg!

Verder een raadsel dus.

Ik heb overigens 2 keer ufo verschijningen gezien, 1 keer toen ik een jaar of 10 was + getuigen, en 1 keer een jaar of 6 terug.
De eerste keer was het met kerstboom verbranden met de buurt, 4 buren en mijn moeder hebben het ook gezien: 2 licht puntjes in de vorm van een ster die kwamen langzaam bij elkaar en verdwenen in het niets.

Een jr of 6 geleden fietste ik ergens en de lucht was roze, het was bijna avond en ik keek eens omhoogen bleef toen toch maar even met mn fiets staan. Aan de lucht was wederom zo'n lichtpuntje dat van de ene kant naar de andere ging en daarbij nog wat vreemde bewegingen maakte en Pats! weg was ie.

En daarbij nog iets, mensen die denken dat wij de enige levende wezens hier zijn in het hele heelal zijn wel erg naïef



[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 28-08-2007 17:24]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-08-2007 17:33 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 17:06 schreef spectre het volgende:
Ik heb nog wel een leuke.




Ben jij getrouwd?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen