Gemene Lepel |
|
|
|
|
Posted 28-08-2007 18:23 by Gemene Lepel |
|
|
quote: Op 28 augustus 2007 17:23 schreef BerserkerWoman het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik zoiets ook gezien, we waren op een bruiloft en aangezien iedereen buiten moest roken waren er een paar die dit ook zagen, het was erg ver weg en het stond stil in de lucht. Een bal die je kunt vergelijken met close-up foto's van de zon (vurig dus), even later ging het zich erg langzaam naar boven verplaatsen, de andere lui die het zagen waren er te nuchter voor om te kunnen zien dat het iets anders was dan een sateliet of een vliegtuig , dus terwijl het zich naar boven verplaatste bleef ik ernaar staren en opeens verdween hij in het niets ..Pats weg!
Verder een raadsel dus.
Ik heb overigens 2 keer ufo verschijningen gezien, 1 keer toen ik een jaar of 10 was + getuigen, en 1 keer een jaar of 6 terug.
De eerste keer was het met kerstboom verbranden met de buurt, 4 buren en mijn moeder hebben het ook gezien: 2 licht puntjes in de vorm van een ster die kwamen langzaam bij elkaar en verdwenen in het niets.
Een jr of 6 geleden fietste ik ergens en de lucht was roze, het was bijna avond en ik keek eens omhoogen bleef toen toch maar even met mn fiets staan. Aan de lucht was wederom zo'n lichtpuntje dat van de ene kant naar de andere ging en daarbij nog wat vreemde bewegingen maakte en Pats! weg was ie.
En daarbij nog iets, mensen die denken dat wij de enige levende wezens hier zijn in het hele heelal zijn wel erg naïef
Dus alle lichtgevende puntjes die bewegen zijn UFO's?
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."
|