|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe band van Anneke van Giersbergen. Ik vind het erg lekker klinken. En een stuk geinspireerder en frisser dan de laatste Gathering platen. Er doen ook 2 gasten van Celestial Season mee. Ik ga ze binnenkort maar eens live checken denk ik. En de cd kopen. http://www.aguadeannique.com/ Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: U gaat door voor het strijkijzer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
volgens mij wou hij juist de stofzuiger magoed... zijn er al live-data bekend? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Leuke website ook! |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik vind het mooie muziek. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: iig eentje: Agua de Annique + Kristin Fjeltseth vrijdag 2 november 2007 - Open 20:00 | Start 20:30 Normaal € 12,00 Student RU/HAN € 9,50 CJP € 10,80 Doornroosje Nijmegen |
|
en nog een paar: 3 Nov Melkweg-Amsterdam 10 Nov W2-'s-Hertogenbosch 16 Nov de Boerderij-Zoetermeer 18 Nov de Nieuwe Nor-Heerlen 25 Nov Tivoli de Helling-Utrecht 30 Nov Atlantis-Alkmaar Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik hoop dat er nog meer bijkomt. Nijmegen is het dichtste bij voor ons, maar dan zitten we al in de GVH. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zeker niet verkeerd, net iets anders maar toch wel met het bekende dromerige geluid. Wel een flink Hollands accent, dat is me bij de CD's van The Gathering nooit opgevallen. |
|
quote:Hmmmz |
|
quote: Inderdaad, dat vond ik ook al. Vreemd wel. |
|
quote: Dat dan weer wel, maar de muziek vond ik niet echt boeiend. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
kijk wel ff voor de melkweg, pauper als ik ben er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Er is er ook een optreden op 20 september op het TUE terrein in Eindhoven. |
|
jepzzz vanavond gepauperd! wel de cd gekocht (dat dan weer wel!) heb staan springen op het balkon (altijd fijn een privé-balkon tot je beschikking ) en een speldje gekocht slechte kwaliteit, maar het blijft een telefoon: [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 04-11-2007 1:59] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Oh dit klinkt wel lekker inderdaad! |
|
Ik ga zaterdag kijken . Samen met Mandylion |
|
quote: Ik vind dat het een beetje aan de oppervlakte blijft hangen, niet zo experimenteel als The Gathering. Maar goed, heb de CD nog niet zo heel vaak geluisterd maar ga zaterdag in de WII eens kijken samen met Michiel :-) |
|
quote: Jemig, inderdaad, ik schrok me kapot bij het begin van "Day After Yesterday"... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:@Mandylion: weet je nog dat toen het 1e nummer online kwam ik dat over dat accent ook al tegen je zei. |
|
quote: Toeedeeej is the deej afterrr yesterrrdeeeeeeej. |
|
quote: idd, heb ze in Roosje gezien, ben er niet echt kapot van.. |
|
en wat te denken van de uitspraak in Witnesses: "with the extinction of the joenievuhuhrsj" er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hehehe. Maar toch, geweldig schijfje! Komt elke dag wel een keer voorbij draaien. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |