![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mensen uit Drenthe die vanavond niks te doen hebben: Voor het programma Heren in Kwestie van RTV Drenthe zijn wij aanstaande vrijdag 6 februari op zoek naar publiek. Het programma duurt 35 minuten en heeft spraakmakende gasten op het gebied van politiek, kunst en cultuur. Actuele onderwerpen komen voorbij, maar ook live-muziek komt aan bod. Deze keer speelt Anneke van Giersbergen het nummer the Power of Love en is ze bij ons te gast aan tafel. Je kunt bij deze live-uitzending aanwezig zijn. Het enige wat je hiervoor moet doen is je aanmelden en opgeven met hoeveel personen je komt via onderstaand emailadres of telefoonnummer. De koffie en thee staan bij binnenkomst al klaar. Tot ziens bij Heren in Kwestie!! Het publiek wordt vrijdag verwacht om 18:15 uur in de studio aan de Beilerstraat 30. Gratis toegang! Aanmelden voor het bijwonen van 'Heren in Kwestie' kan telefonisch op 0592-338080 of per e-mail naar publiek@rtvdrenthe.nl. Dat u het even weet ![]() ![]() |
|
quote: The power of love is een vreselijke verkrachting van één van de allermooiste nummers uit de jaren '80 wat mij betreft. Jammer, want ik vind Anneke verder echt een hele goede zangeres. Van sommige dingen moet je echter gewoon met je poten afblijven. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 06-02-2009 14:16] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik ga volgende week naar het concert in de Oosterpoort. ![]() ![]() |
|
quote:` Oeh eh.. spelen ze daar? Hmmm ![]() |
|
quote: Dat hoop ik, anders heb ik kaartjes voor een ander concert gekocht. ![]() |
|
Er komen ook nog wat gasten mee, maar ik kan niet zo vinde wie en ik kan het me ook niet herinneren. Ik meen in ieder geval Sharon den Adel. ![]() |
|
quote: Wat een geniaal optreden toch weer! Ook leuk om Sharon eens in een broek op het podium te zien, alleen dat glimding had ze wel weg mogen laten ![]() Beetje jammer van die twee oudjes die voor ons zaten en het nodig vonden de mensen naast ons de tyfus in te schelden omdat ze een zinnetje tegen elkaar zeiden. ![]() |
|
Stug volk ook die Grunners ![]() ![]() |
|
Ik vond het erg leuk, op één of 2 liedjes na die me toch net iets té zoet waren. ![]() |
|
afgelopen donderdag Melkweg ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Waar moet ik die Kyteman eigenlijk van kennen? Toen hij opkwam dacht ik eerst even dat ze Ali B een toeter in zijn handen hadden gedrukt. ![]() |
|
quote: Hahaha ja die kwam al een partij vaag het podium oplopen, dacht ook even Ali B te zien met iets verstopt half achter zn rug. Dacht nog even en iedereen moet wegduiken.. overigens was het wel een tof stukje met z'n toeter ![]() ![]() |
|
Is die nieuwe cd 'Pure Air' een beetje de moeite waard? De meeste covers spreken me niet zo aan en de gast-muzikanten ook niet zo.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Dan staat er weinig leuks voor jou op. Beetje herhalingsoefening, alhoewel ik die covers en gastmuzikanten dan wel weer een leuke toevoeging vind. ![]() |
|
Nieuw nummer van Anneke: Lekker catchy en vrolijk. Me like ![]() ![]() ![]() |
|
http://giel.vara.nl En nog een nummer van de Editors gecoverd, ook op die site. Oh, en voor alle mensen die de stem van Anneke aangenaam vinden, check Addicted van Devin Townsend! ![]() [edit] linkie deed het dus niet. [edit2] Godsamme, wat krijg ik toch steeds meer een hekel aan die Gielmalloot, wat een saai stuk zelfgenoegzaamheid, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-11-2009 21:32] Boeiender ![]() |
|
Doetnie, maar vanochtend zitten luisteren. Indrukwekkend zoals altijd ![]() [edit1] Gadver inderdaad met die Giel. Doetnie was prettiger. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-11-2009 22:49] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nieuwe cd In Your Room nu een aantal keren beluisterd. Ik moet zeggen het luistert allemaal zeer makkelijk weg, al wordt het soms wel erg poppy. Klinkt iig vrij pretentieloos. En het leuke is, stiekem zitten er toch weer een paar hele mooie songs tussen die het hoge niveau van Air weten te evenaren. Al moet je wel goed zoeken... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ik vind het een heerlijk album. Ik word er vrolijk van in elk geval ![]() Oh ja, afgelopen zaterdag op Radio 2: ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook ![]() En das best bijzonder, want meestal word ik dat helemaal niet van vrolijke muziek.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ik baal er een beetje van dat ik die nieuwe cd blind aangeschaft heb... Vind maar 1 nummer echt lekker... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Ik ben bijna jaaarig ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb dat juist steeds meer. Fijn is dat ![]() ![]() |
|
En de data van de korte minitour door Nederland, startende vanavond: do 12/11/2009: Oosterpoort - Groningen vr 13/11/2009: Doornroosje - Nijmegen za 14/11/2009: Melkweg - Amsterdam zo 15/11/2009: Effenaar - Eindhoven Zondag present ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |