|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hop! Daar is ik bij! Daarna mooi met zijn allen tha city in You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Je tracteert mij op een etentje in de Librije? Mijn dank is groot "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Schuift het? |
|
quote: Paar biertjes kan je van me krijgen als je lief bent. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ben BOB .... Choco? |
|
quote: Dat is uiteraard bespreekbaar. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat gaan mijn vrouw en mijn portemonne niet goed vinden! Dat wordt dus McD voor jou met veel MAYO-naise 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Nee dankje, ik regel wel wat anders. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*Kick* Zin in! De band deed het zaterdag op Progpower ronduit geweldig! Dat belooft wat voor komende zondag! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Wat onlief van je om van die onredelijke eisen te gaan stellen voor wat biertjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1, wordt een gezellige middag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nog geen lijstje? Wou mezelf juist toevoegen(+1) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou vooruit dan maar... - Doomy + 1 - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo |
|
helaas afwezig ivm verjaardagsfeestje |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo = GEEN ATTEMATIC! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo - karnivoor + denkbeeldig vriendje Je moeder. |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo - karnivoor + denkbeeldig vriendje - w817tjes |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo - karnivoor + denkbeeldig vriendje - w817tjes - Pem - oni - FRNK |
|
oe het wordt druk! mooi op tijd komen dus anders is er weer geen doorkomen aan hehe Je moeder. |
|
2u bint wie dr! (repeteren ook hehe) |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo - karnivoor + denkbeeldig vriendje - w817tjes - Pem - oni - FRNK - Slomeh |
|
- Doomy + 1 - AngelOfDeath - Slaapkop + vriendin - MMayo - karnivoor + denkbeeldig vriendje - w817tjes - Pem - oni - FRNK - Slomeh - Helvete + vrienden Maar de band begint dus pas om 15:00 met spelen? Want dan ga ik er niet om 14:00 uur al heen.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-10-2007 3:10] |
|
quote: Jup zo staat het op de website, maar zou er wel op tijd zijn want Popfront is niet zo groot. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2007 9:55] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |