![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de website staat gewoon: Alchemist 14-10-2007 14:00 Metal ![]() |
|
Ja mooi altijd, als je daar binnen staat, en buiten een rij die er niet meer in komt hehe ![]() |
|
Sssssst! ![]() Wel zin in dit concertje trouwens ![]() ![]() |
|
quote: Oh, ok.. ![]() |
|
Als alles volgens planning verloopt zal de eerste set om 15:00uur beginnen... Niet zo moeilijk, toch? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Kennelijk wel, want het feestje barste pas een half uur later los. Maar goed, wel een erg vet optreden ![]() ![]() ![]() |
|
Dat was een boel gezellig, bier en gave band. Wel knetterhard zo zonder oordoppen *pieeeeep*. Edit: Weet iemand wat het 2e nr was die zij speelden? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2007 20:47] ![]() |
|
heb ik nog wat gemist? behalve drukte hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: Ja, een vet optreden bijvoorbeeld? Wederom vergeten? ![]() ![]() |
|
Echt druk was het niet. Maar wel gezellig, iedereen bedankt hiervoor. ![]() En verder, de band was goed, het geluid was goed en de band leden waren ook aardig. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: nope, kreeg smsje van collega om in de sally's wat te komen drinken dus daar maar heen geweest, stuk rustiger ![]() en ken de hele band niet dus tsja ![]() Je moeder. ![]() |
|
Was gaaf, drukte viel inderdaad gelukkig wel mee.. ![]() ![]() |
|
quote: WTF. Wie was jij dan? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Je had het vast wel gaaf gevonden en heel druk was het niet, goed druk.. dat dan weer wel. ![]() |
|
ja denk het ook wel zoals ik het had begrepen vooraf maar vandaag ook weer een beste dag hyperventileren dus die drukte trok ik sowieso even niet ![]() Je moeder. ![]() |
|
Aw dat is vervelend, maar was het wel leuk in Sally's dan? ![]() |
|
erg benauwd ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Euhm... prog zou ik het op gegooid hebben. Het klinkt ook redelijk spacey/psychedelysch... Hmmm lastig, best een eigenzinnige band eigenlijk. Edit: Hier, heb je de myspace [Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-10-2007 21:35] ![]() |
|
quote: hm, wazige mix idd.. klinkt wel goed verder ja. Je moeder. ![]() |
|
quote: Iemand? ![]() |
|
Ik dacht Wrapped In A Guilt, eerste nummer van de nieuwe cd.. Maar ik kan me vergissen.. ![]() |
|
quote: Klopt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-10-2007 22:19] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Dat ik dat nog weet.. ![]() ![]() |
|
quote: Ah thnx, gaaf nummer vond ik dat. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |