|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op de website staat gewoon: Alchemist 14-10-2007 14:00 Metal |
|
Ja mooi altijd, als je daar binnen staat, en buiten een rij die er niet meer in komt hehe |
|
Sssssst! Wel zin in dit concertje trouwens |
|
quote: Oh, ok.. |
|
Als alles volgens planning verloopt zal de eerste set om 15:00uur beginnen... Niet zo moeilijk, toch? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kennelijk wel, want het feestje barste pas een half uur later los. Maar goed, wel een erg vet optreden |
|
Dat was een boel gezellig, bier en gave band. Wel knetterhard zo zonder oordoppen *pieeeeep*. Edit: Weet iemand wat het 2e nr was die zij speelden? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2007 20:47] |
|
heb ik nog wat gemist? behalve drukte hehe Je moeder. |
|
quote: Ja, een vet optreden bijvoorbeeld? Wederom vergeten? |
|
Echt druk was het niet. Maar wel gezellig, iedereen bedankt hiervoor. En verder, de band was goed, het geluid was goed en de band leden waren ook aardig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: nope, kreeg smsje van collega om in de sally's wat te komen drinken dus daar maar heen geweest, stuk rustiger en ken de hele band niet dus tsja maar was wel vet dus? Je moeder. |
|
Was gaaf, drukte viel inderdaad gelukkig wel mee.. |
|
quote: WTF. Wie was jij dan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Je had het vast wel gaaf gevonden en heel druk was het niet, goed druk.. dat dan weer wel. |
|
ja denk het ook wel zoals ik het had begrepen vooraf maar vandaag ook weer een beste dag hyperventileren dus die drukte trok ik sowieso even niet Je moeder. |
|
Aw dat is vervelend, maar was het wel leuk in Sally's dan? |
|
erg benauwd maar goed, wat voor een genre was alchemist nou dan? ik hoor telkens weer wat anders... Je moeder. |
|
quote: Euhm... prog zou ik het op gegooid hebben. Het klinkt ook redelijk spacey/psychedelysch... Hmmm lastig, best een eigenzinnige band eigenlijk. Edit: Hier, heb je de myspace [Dit bericht is gewijzigd door slome op 14-10-2007 21:35] |
|
quote: hm, wazige mix idd.. klinkt wel goed verder ja. Je moeder. |
|
quote: Iemand? |
|
Ik dacht Wrapped In A Guilt, eerste nummer van de nieuwe cd.. Maar ik kan me vergissen.. |
|
quote: Klopt [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-10-2007 22:19] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat ik dat nog weet.. |
|
quote: Ah thnx, gaaf nummer vond ik dat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |