IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Carnaval Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 17:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat vinden jullie er nou van? Ik heb er gisteren even tussen gelopen (ik houd mij normaal ver van blije en feestende massa's) en mijn conclussie is dat het, vooral in Nederland, gewoon een excuse is om je hersendood te gedragen en nog meer dronken te worden dan je normaal al werd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-02-2002 17:46 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik wens mij ook ver van blije en feestende mensen te houden. Niks voor mij. Carnaval was leuk toen ik 6 was. Daarna niet meer.


Dead things grow from deep inside...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 10-02-2002 17:47 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

carnaval
zuipen kan altijd!


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 10-02-2002 17:48 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik vind er ook niks aan zit liever thuis met muziek en een biertje


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 10-02-2002 18:06 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Mien waar is mijn feestneus, mien waar is m'n neus, mien waar is m'n feestneus gebleveeeeeeeeen

ff serieus, ik doe daar allemaal niet aan mee aan die hoempapa-brol, ik vind het net hetzelfde als valantijn allemaal dei, je kan ook gewoon leute maken zonder carnaval te vieren.

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 10-02-2002 18:06]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 18:11 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 februari 2002 17:59 schreef Jenje het volgende:
In 2 woorden : waarom ga je er dan heen ?

Traden De Deurblasfemisten soms op ?


even een quote uit een ander topic

Ik ging heen omdat ik een afscheids feest had van een maat van mij (hij gaat op stage in Afrika). En ik kan moeilijk buiten blijven staan als de rest die disco binnen gaat. Niet al mijn vrienden zijn namelijk langharig tuig, de meesten zijn zelfs het tegengestelde.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-02-2002 18:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ach, Carnaval is klote, zuipen valt soms nog wel mee. Als ik echt mocht kiezen....iets zonder zuipen maar wel iets tofs. Dus een heftig concert!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 18:16 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

BINGO!!! Nou ja, die keuze is natuurlijk makelijk gemaakt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

CARNAVAL --> O.V.E.N.S.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 18:17 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 februari 2002 18:17 schreef Dwaallicht het volgende:
O.V.E.N.S.


Pardon?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-02-2002 18:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Burn MF


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-02-2002 18:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ben een rasechte Brabander en ik schijt op Carnaval. Het is zo vreselijk gemaakt. Alleen op dat tijdstip mag je gek en leuk doen. Ik doe ALTIJD gek en leuk!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dames en heren, ik presenteer u de nieuwste carnavalskraker van DJ DWAALLICHT:

Zuipen & neuken
Zuipen & neuken
Zuipen & neuken
Hop-la-kee!!




oh bah.


Jade
Usericon van Jade
Posted 10-02-2002 18:22 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Carnaval is wat je er van maakt. Je kunt je tijdens carnaval natuurlijk tussen de skihut&toppertje-figuren begeven, maar die zijn er ook zat als het geen carnaval is. Als ik met carnaval uitga, dan ga ik gewoon naar de gelegenheden waar ik altijd uitga en waar absoluut geen hoempapa-daar staat een paard in de hal-muziek gedraaid wordt. Het enige verschil is dat ik als cyberelfje of Borg rondloop tussen andere verklede mensen die wat meer dronken zijn dan normaal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, ik heb lekker een Twin Peaks weekend gehad, dat was ook tof. Ik vind carnaval vreselijk... zuipen op commando. Het is maar wat je ervan maakt inderdaad, en ik maak er zodanig iets van dat ik er niets van hoef te merken.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 18:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Grappig eigenlijk dat zoveel metalheads niks met dat hele carnaval gedoe kunnen. Wat wil dat nou eigenlijk zeggen? Leven wij nou met een hogere levensstandaard of zijn we gewoon raar? Out of step with the world zeg maar.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2002 18:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij bent iig raar .. that's a fact ..



Sorry .. dat was een inkoppertje


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 10-02-2002 18:29 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

hehe wij geven volgende week een kleine carnavalfuif maar 't zal metal zijn dat er gedraaid wordt. Nu moet ik wel nog iets vinden om me te verkleden. (In metaller misschien?)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2002 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga als skater ...


Jade
Usericon van Jade
Posted 10-02-2002 18:31 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Of sommige metalheads kijken niet verder dan hun neus lang is en denken bij carnaval aan een stereotype domme lul/kut die alleen maar carnaval viert om zich lam te zuipen en de polonaise te doen.

Tuurlijk, die figuren zijn er ook, maar als ik om het jaar ga, kom ik die personen waar ik uitga niet of nauwelijks tegen en heb ik gewoon veel lol met mijn vrienden.


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 10-02-2002 18:31 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 18:30 schreef Jenje het volgende:
Ga als skater ...

ah goed idee
ik ga als snowboarder!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, ik hou niet zo van die feest-of-ik-schiet dingen... bepaal zelf wel wanneer ik uitga, en met carnaval is het vreselijk druk. 'Het gaat gewoon niet gebeuren.'


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 18:41 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

Heb een enorme hekel aan carnaval, heb ook een hekel aan (lastige) zatlappen (die lollig worden kan ik nog wel eens om lachen maar de rest...)
M'n beste maat is metal en viert elke jaar enorm carnaval; zuipt zich helemaal klem voor een paar honderd gulden. Zie daar het nut niet van in!

Iedereen moet maar lekker doen waar ie zelf zin in heeft maar moet mij daar niet mee lastig vallen! En dan moet ik morgen in de trein met die gekken met toetertjes


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Jade
Usericon van Jade
Posted 10-02-2002 18:45 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Dat zegt dan toch meer over jouw vriend dan over carnaval lijkt me

offtopic: Ga je ook op de ElfFantasyFair staan?


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 10-02-2002 18:49 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

Zuipt graag maar met carnaval en oud&nieuw nog veel meer... *zucht*
Trekt ie z'n spooktocht pakkie aan en dan met z'n zatte harsens kiendjes bang maken ofzo haha...

(ElfFantasyFair: met wat? T-shirtstand???, mail ff!)


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-02-2002 19:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 10 februari 2002 18:31 schreef Jade het volgende:
Of sommige metalheads kijken niet verder dan hun neus lang is en denken bij carnaval aan een stereotype domme lul/kut die alleen maar carnaval viert om zich lam te zuipen en de polonaise te doen.

Tuurlijk, die figuren zijn er ook, maar als ik om het jaar ga, kom ik die personen waar ik uitga niet of nauwelijks tegen en heb ik gewoon veel lol met mijn vrienden.


Ja maar is het dan nogwel carnaval? Dat is toch gewoon uitgaan?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen