![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hier in de buurt gaat het over het algemeen echt alleen om het zuipen, dom lallen, en een wip scoren. aangezien ik niet tegen die opgefokte mannekes kan die daar dan automatisch bij horen ontwijk ik het liever. voor mij geen carnaval dus. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
|
veel te gemaakt allemaal, de stoet in apeldoorn (waardoor me broer zijn trein miste ![]() ![]() gelukkig is het 'feest' niet in apeldoorn geweest ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik doe niet aan carnaval, kan me geld wel beter uitgeven ![]() ![]() |
|
Carnaval, kernafval... Dump allebei maar ergens. Geforceerd leuk doen en per sé moeten scoren omdat het dan zo makkelijk is... Man man, neem het op op video en ga jezelf achteraf terugkijken. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
die video zouden ze waarschijnlijk niet eens durven te bekijken ![]() www.studiomystica.nl --> Design & Photography ![]() |
|
Dat bedoel ik dus, geen dingen doen waar je je eigenlijk voor moet schamen. Diep. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ben ik effe blij dat wij hier in Anwterpen totaal geen carnavaltraditie hebben.. Ik ben vorig jaar in Aalst eens mee carnaval gaan vieren.. Jongens, iedereen loopt zich gewoon kapot te zuipen, alsof ze de rest van het jaar niet buiten mogen. Er zijn zelfs een paar kinderen van tien jaar in het ziekenhuis opgenomen met alcoholvergiftiging... Zielig... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik ben van boven de rivier dus ik heb het al zelf nooit begrepen ![]() ![]() |
|
Inderdaad ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Carnalval is slechts om de volgende reden niet geheel overbodig: je kunt relatief eenvoudig in de dronken menigte een dronken vrouw verkrachten. Voor de rest zou het gebied beneden de grote rivieren gedurende de festiviteiten afgesloten moeten worden van voedsel en water. ![]() |
|
quote: doe mij een lol en schiet jezelf door je hoofd ok ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
& Firefox: die ![]() www.studiomystica.nl --> Design & Photography ![]() |
|
quote: Doe eens even normaal, dit soort uitspraken horen niet op ZM thuis! ![]() [edit]Dit soort uitspraken horen helemaal nergens thuis.[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 11-02-2002 12:21] the only pleasure is pain ![]() |
|
carnaval = bah!!!! over al het zelfde...onnodige ruzie...ja toenk 16 was wast wel lachen maar nu nee dankje. ben lekker heel carnaval periode bij mn vriendin aant schuilen en das wel cool ![]() ![]() " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" ![]() |
|
quote:Doe mij een lol negeer die eikel. ![]() |
|
Carnaval..... ![]() ik kom hier ( Tilburg) niet vandaan...en ik zie dingen die ik gehoopt had nooit te zien,mensen in clownspak in de rij bij de AH... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 11-02-2002 19:44] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
De muziek suckt zwaar alleen toch kom ik er jaarlijks(Breda)voor het bier,de gezelligheid en gezelligheid ![]() |
|
Carnaval ![]() ![]() |
|
Carnaval is Kut met een grote k ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: lijkt me wel grappig om te zien eigenlijk ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote:Hey.. ik ben vorig jaar ook naar EFF geweest en dat was wmb enorm geslaagd. Feit was toen dat het ook al nergens gepromote werd en ik 't bijna gemist had, en nou zie ik het weer ineens uit 't niets opduiken.. dusseh.. meer info!! ![]() En Carnaval.. tja.. als Brabo ben ik 't onderhand wel gewend.. maar het komt allemaal zo gemaakt en gedwongen over. Waarom mag je maar 1 keer per jaar raar doen en waarom mag je maar 1 keer per jaar je zorgen vergeten of weet ik veel wat? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik wil dit jaar ook zeker naar de elf fantasy fair, zag waart gehouden werd, wel n super lokatie zeg ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
vorig jaar was er gelijk met de carnaval ook wat te doen in de 013, moesten we dus dwars door de optocht ![]() www.studiomystica.nl --> Design & Photography ![]() |
|
quote: Ik woon in Tilburg..... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |