|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wens mij ook ver van blije en feestende mensen te houden. Niks voor mij. Carnaval was leuk toen ik 6 was. Daarna niet meer. Dead things grow from deep inside... |
|
carnaval zuipen kan altijd! |
|
ik vind er ook niks aan zit liever thuis met muziek en een biertje |
|
Mien waar is mijn feestneus, mien waar is m'n neus, mien waar is m'n feestneus gebleveeeeeeeeen ff serieus, ik doe daar allemaal niet aan mee aan die hoempapa-brol, ik vind het net hetzelfde als valantijn allemaal dei, je kan ook gewoon leute maken zonder carnaval te vieren. [Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 10-02-2002 18:06] As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: even een quote uit een ander topic Ik ging heen omdat ik een afscheids feest had van een maat van mij (hij gaat op stage in Afrika). En ik kan moeilijk buiten blijven staan als de rest die disco binnen gaat. Niet al mijn vrienden zijn namelijk langharig tuig, de meesten zijn zelfs het tegengestelde. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ach, Carnaval is klote, zuipen valt soms nog wel mee. Als ik echt mocht kiezen....iets zonder zuipen maar wel iets tofs. Dus een heftig concert! |
|
BINGO!!! Nou ja, die keuze is natuurlijk makelijk gemaakt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
CARNAVAL --> O.V.E.N.S. |
|
quote: Pardon? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Burn MF |
|
Ik ben een rasechte Brabander en ik schijt op Carnaval. Het is zo vreselijk gemaakt. Alleen op dat tijdstip mag je gek en leuk doen. Ik doe ALTIJD gek en leuk! |
|
Dames en heren, ik presenteer u de nieuwste carnavalskraker van DJ DWAALLICHT: Zuipen & neuken Zuipen & neuken Zuipen & neuken Hop-la-kee!! oh bah. |
|
Carnaval is wat je er van maakt. Je kunt je tijdens carnaval natuurlijk tussen de skihut&toppertje-figuren begeven, maar die zijn er ook zat als het geen carnaval is. Als ik met carnaval uitga, dan ga ik gewoon naar de gelegenheden waar ik altijd uitga en waar absoluut geen hoempapa-daar staat een paard in de hal-muziek gedraaid wordt. Het enige verschil is dat ik als cyberelfje of Borg rondloop tussen andere verklede mensen die wat meer dronken zijn dan normaal. |
|
Tja, ik heb lekker een Twin Peaks weekend gehad, dat was ook tof. Ik vind carnaval vreselijk... zuipen op commando. Het is maar wat je ervan maakt inderdaad, en ik maak er zodanig iets van dat ik er niets van hoef te merken. |
|
Grappig eigenlijk dat zoveel metalheads niks met dat hele carnaval gedoe kunnen. Wat wil dat nou eigenlijk zeggen? Leven wij nou met een hogere levensstandaard of zijn we gewoon raar? Out of step with the world zeg maar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jij bent iig raar .. that's a fact .. Sorry .. dat was een inkoppertje |
|
hehe wij geven volgende week een kleine carnavalfuif maar 't zal metal zijn dat er gedraaid wordt. Nu moet ik wel nog iets vinden om me te verkleden. (In metaller misschien?) |
|
Ga als skater ... |
|
Of sommige metalheads kijken niet verder dan hun neus lang is en denken bij carnaval aan een stereotype domme lul/kut die alleen maar carnaval viert om zich lam te zuipen en de polonaise te doen. Tuurlijk, die figuren zijn er ook, maar als ik om het jaar ga, kom ik die personen waar ik uitga niet of nauwelijks tegen en heb ik gewoon veel lol met mijn vrienden. |
|
quote: ah goed idee ik ga als snowboarder! |
|
Nee, ik hou niet zo van die feest-of-ik-schiet dingen... bepaal zelf wel wanneer ik uitga, en met carnaval is het vreselijk druk. 'Het gaat gewoon niet gebeuren.' |
|
Heb een enorme hekel aan carnaval, heb ook een hekel aan (lastige) zatlappen (die lollig worden kan ik nog wel eens om lachen maar de rest...) M'n beste maat is metal en viert elke jaar enorm carnaval; zuipt zich helemaal klem voor een paar honderd gulden. Zie daar het nut niet van in! Iedereen moet maar lekker doen waar ie zelf zin in heeft maar moet mij daar niet mee lastig vallen! En dan moet ik morgen in de trein met die gekken met toetertjes www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Dat zegt dan toch meer over jouw vriend dan over carnaval lijkt me offtopic: Ga je ook op de ElfFantasyFair staan? |
|
Zuipt graag maar met carnaval en oud&nieuw nog veel meer... *zucht* Trekt ie z'n spooktocht pakkie aan en dan met z'n zatte harsens kiendjes bang maken ofzo haha... (ElfFantasyFair: met wat? T-shirtstand???, mail ff!) www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Ja maar is het dan nogwel carnaval? Dat is toch gewoon uitgaan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |