IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Whitechapel (Brute deathcore) Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-11-2008 11:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Will do.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-11-2008 13:28 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2008 6:46 schreef mental het volgende:
dude ga lekker zo bijdehand doen op asice...oh nee, daar werd je al na een paar posts weggeluld. en leer eens lezen, Not Your Bitch was degeen die t over een lolly had. en hou verder lekker je muil en ga maar lekker naar die emo's van blessed by a broken heart luisteren, daar ben je op de plek.

Aight:
1: Jij was de eerste die een offtopic post zette. Je had toch wel door dat het een verkapte grap was?
2: AsIce zitten ook mongolen op, zo mogelijk nóg groter dan jou.
3: Haha, moeilijk hard. Ik ga hier niet eens op in.

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 04-11-2008 13:53 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

komop kinders geen ruzie maken om onbenullige dingen..
je houdt ervan of niet, iedereen zijn mening en iedereen mag dat uiten maar ik denk dat iedereen ook die persoon's mening moet respecteren..

ik trek whitechapel ook alhoewel ik beide full length's minder vind dan hun EP maargoed..
Aankomende zondag in antwerpen en dan de zondag daarop in mn hometown! ik denk dat ik weer op auto pilot ga

[Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 04-11-2008 14:03]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2008 17:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2008 13:28 schreef Pausmobiel het volgende:
Aight:
1: Jij was de eerste die een offtopic post zette. Je had toch wel door dat het een verkapte grap was?
2: AsIce zitten ook mongolen op, zo mogelijk nóg groter dan jou.
3: Haha, moeilijk hard. Ik ga hier niet eens op in.
ah kijk, en weer een post van jou die niet over Whitechapel gaat. zal ik daar ook even over gaan miereneuken, wannabe mod dat je der bent? en met je verkapte grap zin red je je daar echt niet mee uit.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 04-11-2008 17:57]

Fuck the world and fuck you

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2008 18:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

maar on topic, voor er straks een ECHTE mod over mijn offtopic gedrag begint te blaten, Whitechapel, coole band, lekker hakwerk.als ze een keer met echt brute bands komen ga ik ze wel een keer checken.

Fuck the world and fuck you

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-11-2008 15:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2008 2:41 schreef Pausmobiel het volgende:
Laatste paar posts gaan niet meer over Whitechapel. Ga wat nuttigs doen met je leven, word edge, stop met vlees eten, leg de mosh neer... iniedergeval niet in een topic over Whitechapel over lolly's praten.

Ok dan.Whitechapel is gruwelijk!!
Ik doe veel nuttigs met mijn leven.
Edge worden?Dat maak ik zelf wel uit!
Ik eet geen vlees.
En over "off-topic" .Jij kan er ook een houtje van!!
ON-topic.Ik ga Whitechapel zien 16nov.Tivoli.Altamont Never Say Die-clubtour.oa.:.Whitechapel,Despiced Icon plus "off-topic" nog een paar leuke bands,
Protest the Hero!Gruwelijk vette band!!
Me kaartje besteld!
Massols...
ps.Ik zal het niet meer over die lekkere lik-stokjes hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-11-2008 16:08]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-11-2008 15:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Lekkere likstokjes?? Hehe

Wordt een slagveld in Utrecht, kan niet anders.
En ik ga ze zondag in Antwerpen ook checken.
Bij Protest the Hero aan de inwendige mens denken en dan bij Unearth de zaal afbreken. Maar ik vrees dat dat eerder al gebeurd hehe

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-11-2008 16:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben er misschien ook wel, maar dan JUIST voor Protest the Hero! Maar Whitechapel, Unearth en Despised Icon zijn natuurlijk ook de moeite waard om naar Utrecht te komen

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

NotYourBitch
Posted 09-11-2008 18:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Hier ook luitjes uit de buurt van AmsterFdam die naar de Never say Die tour gaat?16 nov,Tivoli?

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 09-11-2008 18:54]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-11-2008 22:01 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Jazeker! Met een man of 10!!
Wordt 1 groot sloopfeest!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

NotYourBitch
Posted 12-11-2008 14:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 22:01 schreef Count Steel het volgende:
Jazeker! Met een man of 10!!
Wordt 1 groot sloopfeest!

Ik wil ook mee.
Een 'vriend" van me heeft af laten weten omdat ie liever naar een "gastenlijst" feestje gaat van 5 euri.en daar liever zijn geld besteed aan bier.
Nou moet ik dus weer in me uppie.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 12-11-2008 14:58]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-11-2008 16:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Je mag gerust mee hoor. Maar ik denk dat, als het begint, we niet echt van de gezelschapsmensen zullen zijn. Vanaf de 1e toon klappen we er vol op vrees ik

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 12-11-2008 17:13 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

NETHERLANDS BEATDOWN UNIONS!

Leren ze dit keer wel een keer de teksten, of komen ze alleen kickboxen om het kickboxen?

Sowieso keihard slopen bij dit: 'I WANNA SEE WHAT YOU HAVE LEARNED, AND WHAT YOU STAND FOR'

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-11-2008 13:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Union, zonder S

Wil je ook een shirt??

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 13-11-2008 14:23 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zondag party

NotYourBitch
Posted 13-11-2008 18:03 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2008 16:05 schreef Count Steel het volgende:
Je mag gerust mee hoor. Maar ik denk dat, als het begint, we niet echt van de gezelschapsmensen zullen zijn. Vanaf de 1e toon klappen we er vol op vrees ik

Dat is wel tof.Oh nou hoeft niet tijdens het feest constant bij elkaar ,maar ik bedoel meer gezellig met een groep naar Tivoli toe.
Maar ja ,hoe gaan we afspreken?

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-11-2008 21:57 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hmm, wordt moeilijk nu vrees ik.
We gaan met de auto en die zit, helaas, al vol...

NotYourBitch
Posted 13-11-2008 22:35 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2008 21:57 schreef Count Steel het volgende:
Hmm, wordt moeilijk nu vrees ik.
We gaan met de auto en die zit, helaas, al vol...

Helaas voor jullie of voor mij?
Met 10 man in 1 auto?Knap als je dat voor elkaar krijgt.
Maar maakt niet uit.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 13-11-2008 22:36]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-11-2008 15:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hé, we gaan toch met de trein!
Auto's bezet etc.
We vertrekken om een uurtje of half 4 vanaf CS.

NotYourBitch
Posted 16-11-2008 4:22 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2008 15:05 schreef Count Steel het volgende:
Hé, we gaan toch met de trein!
Auto's bezet etc.
We vertrekken om een uurtje of half 4 vanaf CS.

Gezellig!Zo vroeg?oei.
Hm ik woon tussen Amstelstation en RAI.Hm ff kijken of ik de zelfde trein kan pakken.
Ik ben te herkennen aan me Tijgetje zonder R-rugzakje.
Maybe tot morgens!!

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-11-2008 4:49]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-11-2008 13:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Vergeet laatste bericht, we gaan dus NIET met de trein, sorry!

Haal wel een biertje voor je daar

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 16-11-2008 14:02]

NotYourBitch
Posted 16-11-2008 14:50 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 13:59 schreef Count Steel het volgende:
Vergeet laatste bericht, we gaan dus NIET met de trein, sorry!

Haal wel een biertje voor je daar

Sorry,my Ass,.
Hahaha,maak niet uit.Heb me Ipod als reisgenoot.

=)

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-06-2009 22:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ze waren fokkin' bruut op Never Say Die @ Antwerpen. Carnifex stal ook de show. Eigenlijk ging ik vooral voor die twee bands

Maar de rest van de line-up zorgden voor een onvergetelijke avond. Beste concert dat ik ooit bezocht heb!

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-06-2009 22:09 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hoe was 't geluid bij Whitechapel dan? In Utrecht was het namelijk kut met peren. En met 3 gitaristen wordt het dan een dikke brei van geluid.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-06-2009 22:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2009 22:09 schreef Count Steel het volgende:
Hoe was 't geluid bij Whitechapel dan? In Utrecht was het namelijk kut met peren. En met 3 gitaristen wordt het dan een dikke brei van geluid.

Heb er niet zo extreem op gelet, maar het geluid viel zeker niet tegen.

Bij Carnifex was het geluid prachtig, bij Whitechapel net iets meer troebel denk ik (krijg je ook met drie gitaristen). Maar heb wel alle nummers herkend, en dat is dan weer een goed teken.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com