IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Whitechapel (Brute deathcore) Vorige pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 14:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hallo tuig, nieuwe plaat iemand?
Ik ben verkocht (wederom), wat een fucking bruutheid

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-08-2010 14:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja absoluut een zwaar vette plaat. Die strot ook van die gast!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 14:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Jazeker, een erg bozeman

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2010 17:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik dacht al dat ik de enige was die flauwe lollen maakte over die naam

Hoewel het The Somatic Defilement zeker niet overtreft, is het weer een fokking brute plaat geworden. Lekkere death metal (zo kun je het nu wel noemen), ook net wat beter dan de voorganger.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-08-2010 19:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik vind het een fijne plaat, zal het oudere werk ook eens opzoeken.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 21:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ben, heb je de demo trouwens? Praktisch alleen maar geknor

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2010 21:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hmm, geknor Welke demo? Ze hebben blijkbaar twee van die dingen uitgebracht.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 22:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Demo 2006, volgens mij 8 nummers die hierna op The Somatic Defilement kwamen. Lekker demokwaliteit, zwaar dreunende 808's. Me like

(check blogjeweet)

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 11-08-2010 22:15]

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-08-2010 22:22 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Ze hadden in 2006 twee titelloze demo's. De eerste met 7 nummers en de tweede met 6, maar wel nagenoeg dezelfde nummers die ook nog eens op het album staan.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2010 22:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah, die heb ik wel ergens op mijn pc staan, ga die dringend eens moeten beluisteren. Staat op het lijstje

Edit: ik ga er dus vanuit dat het Demo II is.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-08-2010 22:25]

RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 11-08-2010 22:26 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Over Whitechapel gesproken: kennen jullie deze site met dit soort krankzinnige aanbiedingen? http://www.cdwow.com/CD/whitechapel-this-is-exile/dp/1315159#bc=4c1b

Daar haal ik de meeste van m'n cd's vandaan.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-08-2010 22:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nog niet, maar damn, dat klinkt goed! Ga ik in de gaten houden, bedankt

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-08-2010 22:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

@ Ben, ja denk 't Teveel zooi op de harde schijf.

Rudi, thnx voor de link. Staan prettige prijzen bij.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 18:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hm... drummer kapt er zo maar mee! Vervanger door Ben Harclerode, drummer van Knights of the Abyss.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2011 19:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-01-2011 19:13 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die kerel is toch ook wel redelijk potent?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-01-2011 0:24 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Van mij mogen ze nu ook wel eens 1 van die gitaristen eruit knikkeren, werkt met name live voor geen meter.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-10-2012 14:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Vanaf 2:05 de reden waarom deze band zich tot de grootheden van het deathcoregenre mochten noemen. Jammer dat ze op de platen na This Is Exile doordachter wilden zijn, dat nam alle dynamiek weg. Nu is het een prutband geworden.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-12-2014 11:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zo, die nieuwe is weer best matig. Wel een stuk beter dan de selftitled, maar het is weer zo netjes en binnen de lijntjes gekleurd dat het tergend saai is.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com