IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Jobcrusher Release Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 22:59 schreef mental het volgende:
Stoere.
Wat?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2007 23:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 22:58 schreef Jenje het volgende:
Ach, het maken van muziek is voor zover ik weet niet verbden voor bepaalde groeperingen in dit land. Grappig dat als het te links is men klaagt en neuzelt over luie flikkers, maar als een mwen mag dan niks zeggen van kneuzen als Vargje en die sukkel van Graveland ..

Ik ben daar toch redelijk consequent in, ik luister ook geen Heil Hitler-meuk. Als er nationalistisch vleugje in de muziek zit hoor je mij daar niet over klagen, maar dat is puur omdat ik zelf achter dat soort denkbeelden sta.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 23:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tering, dat klinkt gezellig.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-09-2007 23:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:00 schreef Jenje het volgende:
Wat?
Niet jij. was bedoeld voor die aap van een WR.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:01 schreef mental het volgende:
Niet jij. was bedoeld voor die aap van een WR.
Als je nou die ene hersencel eens laat werken, dan kun je de komende weken nog van ZM genieten .. aangezien je de laatste paar weken al eens gebanned geweest bent.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-09-2007 23:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 september 2007 23:00 schreef Jenje het volgende:
Hmm jammer, er is erg veel goede crust gemaakt. Check de verzamelaar In Crust We Trust eens, krijg je misschien nog smaak ook ..

+1! zit wel wat te simpele rotzooi bij maar dat heb je in elk genre wel. enige nadeel van diy is muzikaal gezien dat de grootste bek en de grootste vriendenclub het wint boven goeie shit met weinig vrienden qua bekendheid...

Je moeder.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-09-2007 23:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:02 schreef Jenje het volgende:
Als je nou die ene hersencel eens laat werken, dan kun je de komende weken nog van ZM genieten .. aangezien je de laatste paar weken al eens gebanned geweest bent.
boeiend verder, jullie zitten er toch op te loeren om me te bannen dus doe eens gek en drukken maar.

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:03 schreef karnivoor het volgende:
+1! zit wel wat te simpele rotzooi bij maar dat heb je in elk genre wel. enige nadeel van diy is muzikaal gezien dat de grootste bek en de grootste vriendenclub het wint boven goeie shit met weinig vrienden qua bekendheid...
Vind ouder werk daarom ook beter, alles wat nu gemaakt wordt vind ik eerlijk gezeg kopieer werk van die tijd, omdat het verder niet al te complex is is snel alles al gedaan.

Maar goed ...

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-09-2007 23:05 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat voor een waardeloze kenkah debiel ben je dan, om je band zo te noemen, ik zou uit principes geen cd's kopen van die stinkende straatratten.

Against God and Government

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-09-2007 23:06 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:03 schreef karnivoor het volgende:

Klopt, en dat is dan weer jammer.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:04 schreef mental het volgende:
boeiend verder, jullie zitten er toch op te loeren om me te bannen dus doe eens gek en drukken maar.
Aap, ik ben geen mod, ik geef je een advies.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-09-2007 23:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:06 schreef Jenje het volgende:
Aap, ik ben geen mod, ik geef je een advies.
Nee je bent een dikke doomert...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:07 schreef Doomy het volgende:
Nee je bent een dikke doomert...
Pff skinny ass!

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2007 23:09 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:01 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben daar toch redelijk consequent in, ik luister ook geen Heil Hitler-meuk. Als er nationalistisch vleugje in de muziek zit hoor je mij daar niet over klagen, maar dat is puur omdat ik zelf achter dat soort denkbeelden sta.

"Art For White Intellectual Elite" en "Support The War Against Judeo-Christianity", of niet? :') :') :') :')

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2007 23:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
"Art For White Intellectual Elite" en "Support The War Against Judeo-Christianity", of niet? :') :') :') :')

Dat laatste is bij mij nergens te vinden, voor zover ik weet. Nee, ook niet op dat Gontyna Kry-shirt. Die eerste kreet ligt inmiddels bij ER in de kast, .

Je punt is wel duidelijk trouwens, vroeger was ik wat dat betreft veel minder consequent. Slechte zaak.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2007 23:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

PWNED!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-09-2007 23:11 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:08 schreef Jenje het volgende:
Pff skinny ass!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

nuclearwarfare
Posted 11-09-2007 23:12 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:10 schreef WhiteRider het volgende:
Dat laatste is bij mij nergens te vinden, voor zover ik weet. Nee, ook niet op dat Gontyna Kry-shirt. Die eerste kreet ligt inmiddels bij ER in de kast, .

Je punt is wel duidelijk trouwens, vroeger was ik wat dat betreft veel minder consequent. Slechte zaak.

Haha je hapt te veel man. Nu nog even zeggen dat je je nickname van een Skrewdriver nummer hebt en het kringetje is weer rond.

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 11-09-2007 23:12 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Opnames is trouwens gedaan door Fredda Dirtybird Productions!

en nee vinyl is niet gratis €6,- [prima prijsje]

Hat is dreadlock kraak tuig, maar who cares!

Enskedese Kopknikkers Bende

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2007 23:13 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:12 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha je hapt te veel man. Nu nog even zeggen dat je je nickname van een Skrewdriver nummer hebt en het kringetje is weer rond.

Ik dacht een licht-serieuze boodschap in je post te ontdekken.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-09-2007 23:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:12 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Opnames is trouwens gedaan door Fredda Dirtybird Productions!

en nee vinyl is niet gratis €6,- [prima prijsje]

Hat is dreadlock kraak tuig, maar who cares!

Je hebt vast nog wel wat vinyl liggen welke je niet gebruikt. Graag opsturen dan maar.

nuclearwarfare
Posted 11-09-2007 23:14 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:13 schreef WhiteRider het volgende:
Ik dacht een licht-serieuze boodschap in je post te ontdekken.

Ik zet niet voor niks vier keer :') in mijn post. :')

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2007 23:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:14 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik zet niet voor niks vier keer :') in mijn post. :')

O, sorry Kevin.

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 11-09-2007 23:15 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 23:14 schreef Psychonaut het volgende:
Je hebt vast nog wel wat vinyl liggen welke je niet gebruikt. Graag opsturen dan maar.

Huh? wat bedoel je?

Enskedese Kopknikkers Bende

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-09-2007 23:36 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hey, spelen jullie binnenkort ergens?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com