|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat? |
|
Tering, dat klinkt gezellig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Niet jij. was bedoeld voor die aap van een WR. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Als je nou die ene hersencel eens laat werken, dan kun je de komende weken nog van ZM genieten .. aangezien je de laatste paar weken al eens gebanned geweest bent. |
|
quote: +1! zit wel wat te simpele rotzooi bij maar dat heb je in elk genre wel. enige nadeel van diy is muzikaal gezien dat de grootste bek en de grootste vriendenclub het wint boven goeie shit met weinig vrienden qua bekendheid... Je moeder. |
|
quote:boeiend verder, jullie zitten er toch op te loeren om me te bannen dus doe eens gek en drukken maar. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Vind ouder werk daarom ook beter, alles wat nu gemaakt wordt vind ik eerlijk gezeg kopieer werk van die tijd, omdat het verder niet al te complex is is snel alles al gedaan. Maar goed ... |
|
Wat voor een waardeloze kenkah debiel ben je dan, om je band zo te noemen, ik zou uit principes geen cd's kopen van die stinkende straatratten. Against God and Government |
|
quote: Klopt, en dat is dan weer jammer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Aap, ik ben geen mod, ik geef je een advies. |
|
quote:Nee je bent een dikke doomert... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Pff skinny ass! |
|
quote: "Art For White Intellectual Elite" en "Support The War Against Judeo-Christianity", of niet? :') :') :') :') |
|
quote: Dat laatste is bij mij nergens te vinden, voor zover ik weet. Nee, ook niet op dat Gontyna Kry-shirt. Die eerste kreet ligt inmiddels bij ER in de kast, . Je punt is wel duidelijk trouwens, vroeger was ik wat dat betreft veel minder consequent. Slechte zaak. |
|
PWNED! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Haha je hapt te veel man. Nu nog even zeggen dat je je nickname van een Skrewdriver nummer hebt en het kringetje is weer rond. |
|
Opnames is trouwens gedaan door Fredda Dirtybird Productions! en nee vinyl is niet gratis €6,- [prima prijsje] Hat is dreadlock kraak tuig, maar who cares! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Ik dacht een licht-serieuze boodschap in je post te ontdekken. |
|
quote: Je hebt vast nog wel wat vinyl liggen welke je niet gebruikt. Graag opsturen dan maar. |
|
quote: Ik zet niet voor niks vier keer :') in mijn post. :') |
|
quote: O, sorry Kevin. |
|
quote: Huh? wat bedoel je? Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Hey, spelen jullie binnenkort ergens? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |