|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, met Sand Creek Massacre 18 Oct 2007 Mukkes Leeuwarden [Met M:40 uit Zweden] 9 Nov 2007 Fantoma theater Groningen [Festival 8 en 9 Nov] 21 Dec 2007 Popfront Zwolle www.myspace.com/sandcreekmassacre Enskedese Kopknikkers Bende |
|
ik dacht trouwens dat ze uit elkaar waren een tijkd terug, of was het gewoon een pauze? Je moeder. |
|
quote: Hahahaha, nee, echt... Slayer of Morbid Angel... dát zijn pas namen om serieus te nemen... Heh, wat verfrissend heerlijk om alle vooringenomen kortzichtigheid en doodnormale domheid van ZM weer eens op te mogen snuiven (en nee Rotzakje, niet alleen jij hoor! ) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
zal ik maar eens ff lekker positief doen dan!!! Klinkt lekker bruut gasten |
|
quote: Het gaat mij om de gedachte achter die band, en aangezien ik die mannetjes van die band wel eens gezien heb, kan ik garanderen dat het stinkend kraaktuig is, dat nog te beroerd is om één minuutje te werken. En als ik ergens niet van hou, dan is het wel op andermans centen teren. Against God and Government |
|
quote: Wat zijn formele criteria om te voldoen aan: "stinkendkraaktuig dat te beroerd is om één minuut te werken"? Ik wil deze figuren ook in één oogopslag er uit kunnen pikken |
|
quote: Vaak een tich aantal ongewassen dreadlocks aan de achterkant van het hoofd, de rest redelijk kaal geschoren, veelal vlechten ze moeren in hun haar, dragen zwarte petjes, met allerlei mensonterende marxistische, FARC, RAF buttons. Meestal truien die uit de zak van max komen, veelal met opnaaiers over anarchy, fuck the system, Vlees is moord maar ook patches met why work?? etc. Dragen gescheurde spijkerbroeken veelal ook van de zak van max, stinken, hebben meestal vieze baardjes omdat ze zich nog nooit hebben geschoren, je ziet ze meestal als er ergens een euro avond is, want dan kunnen ze goedkoper van een ander profiteren. Against God and Government |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |