|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Dat is weer een mooie reden om nog verder naar het zuiden te gaan |
|
donderdags staan ze in Venlo toch? Ik denk dat ik die wel even ga meepikken |
|
HEUY!!!! Qua afstand maakt dat voor mij niet veel uit..en de vrijdag is toch een mooi moment om thrashend de vakantie te laten beginnen |
|
Interessant... Vroeg me al af of er niks meer georganiseerd werd aangezien op de officiële site al bijna een jaar niks vermeld is (ben er dus ook al lang niet meer geweest). [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-09-2007 14:21] |
|
quote: Sunday, October 21, 2007 TRENDKILL EUROPE at KAFEE DE SPLINTER, Venlo, Limburg, Netherlands |
|
Klopt! http://www.kafeedesplinter.nl/agenda/Trendkill_-_Pantera_Tribute/ 10 minuten fietsen voor mij :-) |
|
Ook in Venlo? Da's helemaal mooi! Voor mij 20 a 30 min fietsen dus dat is ook zeer goed te doen. don't mistake lack of talent for genius |
|
Jeps. Waar woon jij dan? |
|
quote:Dan heb ik al verplichtingen |
|
quote: Ideaal 25 minuten fietsen voor mij hehe. |
|
aanwezig |
|
quote: HEUY!!!! De waarheid is hard, maar tegenwoordig voor jou evengoed aanwezig |
|
ik ben er denk ik ook bij in de stad dan... |
|
Dat in Venlo is maar een paar minuten lopen van het station toch? |
|
Hemelsbreed 500 meter schat ik |
|
Dat zeg ik |
|
Maar in E&R is het veel gezelliger! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Boalder! don't mistake lack of talent for genius |
|
Det is um de hook inderdaad hehe. Doa heb ik oeit nog es un meid gehad |
|
We hebben Z.O.D. toegoevoegd als support act. Dit zijn de Stormtroopers Of Death uit Sittard. Is toch een leuke aanvulling op deze avond. |
|
|
|
quote:WTF! Hoe zit het nu? Hmmz.. toch op een zondag dus. Naja, Venlo it still is dus.. |
|
quote: Ik heb 'm ook in het topic over het optreden in Geleen geplaatst zie ik nu. Deze is aanstaande vrijdag al. Trendkill speelt zondag dus in Venlo. |
|
Dat van vrijdag in Geleen dat wist ik maar ik meende dat de show in Venlo in eerste instantie aanstaande donderdag zou zijn. Naja. Op zondag kan ik ook wel |
|
quote: Ah op die manier Het begint overigens om 19.00 uur. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 16-10-2007 0:06] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |