![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitstekend! Eerst NAC tegen de stillems online kijken, pizza naar binnen schuiven en tegen een uur of 6 de trein naar Venlo pakken ![]() ![]() |
|
Z.O.D. begint om 21.30 uur en niet zoals aangegeven om 22.00 uur. Reserveren kan nog via e-mail. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door RoccoZelluf op 18-10-2007 9:23] ![]() |
|
oeh...vanavond... ![]() ![]() ![]() |
|
zin in ![]() ![]() ![]() |
|
Ze zullen op dit moment wel aan t spelen zijn...en ik post dit vanuit mn werk, damn...Hoop voor de rest dat t lekker knalt, enjoy! " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
En vandaag dus in Venlo ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Dat betekent dus wel dat ik Formule 1 moet missen realiseer ik me nu. ![]() ![]() |
|
hoe laat is dat in Venlo? ![]() |
|
quote: Om 19.00uur als ik me niet vergis. ![]() |
|
Godver! quote: ![]() ![]() |
|
quote: Er is vertraging. Werkzaamheden. Heb net nog met de trein gereist! The trend is dead. ![]() |
|
quote:Van Eindhoven naar Venlo? ![]() |
|
Zo dat was ook wel weer gaaf. ![]() |
|
quote:Wellicht nog wel meer dan dat. Alle klassiekers gespeeld en het kwam verdomd goed in de buurt van het origineel. Ik heb mijn keel schor staan brullen in elk geval ![]() ![]() En volgend jaar komen ze terug ![]() Mytholic deed zonder MoF (die 10 min na het optreden binnenkwam ![]() ![]() |
|
Trendkill was een stuk beter dan in Geleen. Al vind ik zijn gitaar geluid nog steeds erg slecht, maar de rest van de band maakte dat wel goed ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Maar jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hadden we Trendkill van het podium kunnen blazen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |