|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Uitstekend! Eerst NAC tegen de stillems online kijken, pizza naar binnen schuiven en tegen een uur of 6 de trein naar Venlo pakken |
|
Z.O.D. begint om 21.30 uur en niet zoals aangegeven om 22.00 uur. Reserveren kan nog via e-mail. [Dit bericht is gewijzigd door RoccoZelluf op 18-10-2007 9:23] |
|
oeh...vanavond... |
|
zin in |
|
Ze zullen op dit moment wel aan t spelen zijn...en ik post dit vanuit mn werk, damn...Hoop voor de rest dat t lekker knalt, enjoy! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
En vandaag dus in Venlo |
|
quote: |
|
Dat betekent dus wel dat ik Formule 1 moet missen realiseer ik me nu. |
|
hoe laat is dat in Venlo? |
|
quote: Om 19.00uur als ik me niet vergis. |
|
Godver! quote: |
|
quote: Er is vertraging. Werkzaamheden. Heb net nog met de trein gereist! The trend is dead. |
|
quote:Van Eindhoven naar Venlo? |
|
Zo dat was ook wel weer gaaf. |
|
quote:Wellicht nog wel meer dan dat. Alle klassiekers gespeeld en het kwam verdomd goed in de buurt van het origineel. Ik heb mijn keel schor staan brullen in elk geval En volgend jaar komen ze terug Mytholic deed zonder MoF (die 10 min na het optreden binnenkwam - maar met goede reden) aardig hun best maar het publiek geloofde het verder wel. |
|
Trendkill was een stuk beter dan in Geleen. Al vind ik zijn gitaar geluid nog steeds erg slecht, maar de rest van de band maakte dat wel goed |
|
quote: Maar jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hadden we Trendkill van het podium kunnen blazen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |