![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nordafrost - Dominus Frigoris Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Sieges Even - Paramount bub ![]() |
|
Boards Of Canada - Nlogax ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-09-2007 3:24] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() Ship broken, parts needed Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Behemoth - Christians to the lions ![]() ![]() |
|
Behemoth - As above so below ![]() |
|
numen - negu Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
Sear Bliss - The Arcane Odyssey ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Blood Red Throne - Another kill Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Godspeed you! black emperor- static ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Blood Red Throne - Slaying the lamb ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Radio 1: Langs de lijn ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Dragonforce - Inhuman Rampage ![]() |
|
quote:+1 AZ mist penalty ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() Nr 2 en 3 zijn geniaal volgens mij nr 6 ook met die vette grunts op het eind ![]() ![]() |
|
Life Of Agony - My Mind Is Dangerous ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Sickening Horror, as usual de laatste tijd ![]() ![]() |
|
Witchfinder General - Witchfinder General ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Chimaira - Pure Hatred ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=V5Ej_WQhKSI During my divorce in 1998, this was the song that kept me going! ![]() |
|
argg. dat vond ik altijd zo'n irritant nummer. Atheist - Brains ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ricardo Villalobos - Thé Au Harem d'Archimède come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
The Doors - LA Woman "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() Ongekend vette cd blijft dit, geniaal ![]() ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |