|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slayer - Seasons in the Abyss |
|
Blondie - Dreaming iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Guns N' Roses - Shadow Of Your Love iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Life Of Agony - This Time iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Megadeth - Train Of Consequences iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
spelfout weggehaald... |
|
Dying Fetus - Destroy The Opposition |
|
Boudewijn de Groot - Als de rook om je hoofd is verdwenen come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
A Death For Every Sin - Throne of Depravity iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Dimness Through Infinity - And Begins The Tragedy... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Raven - Fascist Maschine - II |
|
quote: Kratje Pils - Beneath The Howling Stars Ik heb zoveel scenepoints opgebouwd dat ik voor de rest van mijn leven naar leuke muziek kan luisteren. |
|
Gammacide - Victims of Science "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Helstar - A Distant Thunder |
|
Gammacide - walking plague "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Avulsed - Pale Red Blood iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: np: Heaven Shall Burn - The Final March ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Invocation Of Nehek - The Decay iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Strapping Young Lad - Almost Again iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Exhorder - Death in Vain "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Candlemass - King of the grey islands |
|
Sacred Reich - Independent |
|
Integrity - Diehard |
|
Bearforce1 - ehh heeft dat nummer een titel? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |