![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Tot nu toe vind ik alle bands gaaf, m.u.v. Tankard, maar het is klote dat het op een zondag is. ![]() ![]() |
|
quote: Kijk eens op de vorige pagina ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het was ook alweer bijna 4 weken geleden. ![]() ![]() |
|
quote: Ik weet nog een erg dubieuse x-mass Heuy met de roermond en venlo horeca hooligans ![]() ![]() In een half uur tijd 2 irish pub uitgetrapt worden ![]() Tegenwoordig is iig de Venlo kant wat rustiger zeg maar hehe [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 28-10-2007 19:47] ![]() |
|
HEUY!!!! Hoe lang is dat wel niet geleden? 2002? hehehehe...wat een gave tijd! Ik weet nog goed hoe lastig we waren in de kroeg en later de kerstman nog verkracht ![]() Waarschijnlijk dit jaar weer aanwezig, al is het maar voor de gezelligheid ![]() ![]() |
|
Met A New Dawn en The Lucifer Principle is de line-up compleet! ![]() ![]() |
|
Ah mooi! ![]() ![]() |
|
Aanwezig!! @Xander:, wordt weer een mooi excuus om weer een te bieren ![]() ![]() |
|
Aanwezig! ![]() Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! ![]() |
|
quote:Want zondags ga je naar de kerk? ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad. ![]() |
|
quote: Dat gaat helemaal goed komen ![]() ![]() |
|
quote: daar was ik niet bang voor!!! [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 05-11-2007 18:23] ![]() |
|
Present ![]() ![]() |
|
Speelschema (onder voorbehoud, wijzigingen mogelijk) Dommelsch Zaal: 16.30 - 17.00 Detonation 17.45 - 18.40 Tankard 19.20 - 20.20 Gorefest 21.00 - 22.30 After Forever Kleine Zaal: 16.00 - 16.30 A New Dawn 17.00 - 17.40 Demia 18.40 - 19.20 The Lucifer Principle 20.20 - 21.00 Leng Tch'e ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hmm half 5 voor Detonation moet te halen zijn. ![]() |
|
Ik ga hier ook heen ![]() Hopelijk lukt het deze keer wél, maar dat zou moeten goedkomen... ![]() ![]() |
|
![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ik zoek nog een BOB (die langs apeldoorn komt) ![]() ![]() |
|
quote: Helaas, sloopzondag gaat voor ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:www.ns.nl ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk ben ik er s'middags ook nog ffkes!!! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |