|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinds ik dronken en al van die trap daar flikkerde en een zooi mensen meenam kom ik niet graag meer in 013 Fuck the world and fuck you |
|
quote: hehe, ik kom ze eigenlijk ophalen voor t optreden savonds in Zwolluhhh!! |
|
|
|
Khebt er zin an! EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
Ik kom morgen ook efkes buurten! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
vond eerlijk gezegd alle bands wat tegenvallen vandaag... |
|
Volgende keer als ik ergens ben waar een of ander goor feestje speelt ga ik maar niet zitten, anders val ik weer (bijna) in slaap. Niet zo gek veel bands gezien (meeste hoefde ik niet persé te zien), te laat binnen (013 en fotopassen, altijd gezeik), wel veel bekende smoelwerken gezien, gemerkt dat de wereld toch echt fokkin' klein is (Lisa en Michiel blijken elkaar te kennen), de CD van Demia aangeschaft, en een Demia shirt van Spit gekregen. Kortom, het was weer een apart einde van het jaar. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
A NEW DAWN : buiten een aantrekkelijke blondine op het podium was er niet veel aan te beleven DETONATION : hier was ik wel naar benieuwd, klonk wel leuk maar de gitaren mochten wat harder DEMIA : klonk leuk TANKARD : damn dat was super!!!! THE LUCIFER PRINCIPLE : interessante band, best leuk GOREFEST : klonk lekker maar verdomme de stroboscooplichten irriteerden mij behoorlijk!!! LENG TCH'E : samen met tankard de beste band van de dag!! super!!! AFTER FOREVER : saai om bezig te zien/te horen na een verpletterend optreden van leng tch'e |
|
Goed idee A NEW DAWN : Tijdens het laatste nummer binnengekomen. Opvallend goede publieksreactie (veel AF fans in de zaal?). Band is lekker bezig. Het vele optreden werpt vruchten af. DETONATION : Uitstekende show en dat grote podium staat ze prima. Helaas maar een half uurtje. DEMIA : Eerste kennismaking met deze band en het was een aangename verrassing. Strakke show. TANKARD : Ik had honger dus dat heb ik vanuit de foyer beluisterd onder het genot van een broodje sate THE LUCIFER PRINCIPLE : ook de eerste kennismaking en een prima show. Het fanatisme van Earik en de contrabassist waren aanstekelijk. GOREFEST : Die stoboscopen idd! Damn.. Verder een aardige set gespeeld. Leuk om weer eens een keer te zien. LENG TCH'E : Gemist AFTER FOREVER : Wel wennen hoor zo wederom zonder Sander. Dennis zijn grunts zijn toch wel wat anders. Hoogtepunt was het duet dussen Floor en Irene en de Metallica cover was ook leuk. Prima dagje [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 24-12-2007 12:10] |
|
quote: Thank you! EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
|
|
En weer sta ik er debiel op! Wat haal jij toch steeds in me naar boven Bert? |
|
quote: Ja een echte gave |
|
More pix online @ www.musketeerofdeath.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |