IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 20 oktober: Archgoat + Urn + support Volgende pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-09-2007 15:09 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Zat. 20 oktober 2007:

Archgoat (fin - black)
Urn (fin - black)

+ support

zaal open: 20.00h.
aanvang: 21.30h.
entree: n.n.b.

reserveren:
herrie_avond@hotmail.com

OJC de nieuwe Pazzop
Biezeveld 10
Bladel

(bus:
lijn 150 v.a. Eindhoven - halte Helleneind
lijn 143 v.a. Tilburg - Helleneind)

http://www.pazzop.nl
http://www.herrieavond-online.tk

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2007 16:26]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-09-2007 15:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

tis dat je t ziet aan de web adressen, maar een leek zou zich toch afvragen waar deze kutzooi geprogrammeerd staat...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 24-09-2007 15:29 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Ah, beter, weer wat in Pazzop.
Fryslân present, zoals het nu staat.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 24-09-2007 16:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 15:14 schreef Aaaarco het volgende:
tis dat je t ziet aan de web adressen, maar een leek zou zich toch afvragen waar deze kutzooi geprogrammeerd staat...

Klopt, even aangepast.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-09-2007 17:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Juistem, als het allemaal lukt ben ik er wel bij ja. Meen me te herinneren dat Urn behoorlijk vet schijnt te zijn, al ken ik het niet. Archgoat was in de Goudvishal een paar jaar terug zéér vet.

Oh, geinig detail, het was in de GVH 23 oktober 2005, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-09-2007 17:39]

Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 24-09-2007 17:40 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Misschien ga ik ookwel mee ja..

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2007 20:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

WR: Sinds wanneer ga je weer naar concerten dan? ik dacht dat je niet meer ging..

Fuck the world and fuck you

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 19:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 20:34 schreef mental het volgende:
WR: Sinds wanneer ga je weer naar concerten dan? ik dacht dat je niet meer ging..

De meeste bands interesseren me niet zoveel meer, zeker live niet. Ware het niet dat de Pazzop met kop en schouders boven Baroeg en Goudvishal uitsteekt op veel punten, en Archgoat een extreem vette band is. Vooral live.

Voor Finse blackmetal wil ik m'n bed nog wel uitkomen.

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 25-09-2007 20:42 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 17:38 schreef WhiteRider het volgende:
Juistem, als het allemaal lukt ben ik er wel bij ja. Meen me te herinneren dat Urn behoorlijk vet schijnt te zijn, al ken ik het niet. Archgoat was in de Goudvishal een paar jaar terug zéér vet.

Oh, geinig detail, het was in de GVH 23 oktober 2005, hehe.

Daar was ik ook bij...en ja Archgoat was idd extreem vet!

an evil incarnation of DEATH!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-09-2007 20:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

afgelopen jaar was Archgoat ander sook niet mis in de Goudvishal!

coole show, wellicht aanwezig!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dark incarnation
Posted 25-09-2007 21:02 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 20:58 schreef irritante klootzak het volgende:
afgelopen jaar was Archgoat ander sook niet mis in de Goudvishal!

coole show, wellicht aanwezig!

O ja daar was ik ook bij, was met Black Witchery he

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

BW had ik wel eens willen zien ja...helaas!

Dark incarnation
Posted 25-09-2007 21:16 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:04 schreef WhiteRider het volgende:
BW had ik wel eens willen zien ja...helaas!

Was teringvet en het bewijs dat ook Amerikanen black metal kunnen spelen

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat soort blackmetal vind je inderdaad neit bijzonder veel in de VS. Hopen dat ze nog eens deze kant op komen.

Trouwens, over Bladel en vette USBM gesproken: Mortuary Drape! Fuck, dat was pas gaaf. [Sowieso geniale line-up, met Root en Denial of God.]

Dark incarnation
Posted 25-09-2007 21:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:17 schreef WhiteRider het volgende:
Dat soort blackmetal vind je inderdaad neit bijzonder veel in de VS. Hopen dat ze nog eens deze kant op komen.

Trouwens, over Bladel en vette USBM gesproken: Mortuary Drape! Fuck, dat was pas gaaf. [Sowieso geniale line-up, met Root en Denial of God.]

....kijk en dat laatste heb ik dan helaas weer moeten missen....

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:18 schreef Dark incarnation het volgende:
....kijk en dat laatste heb ik dan helaas weer moeten missen....

Alletwee zelfs, want ik lees hier dat ik Black Metal Blitzkrieg II en Black Metal over Bladel door elkaar haal. :') Eerste was met MD en DoG, tweede met Root (en Zarathustra).

Was allebei geniaal.

Dark incarnation
Posted 25-09-2007 21:22 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:21 schreef WhiteRider het volgende:
Alletwee zelfs, want ik lees hier dat ik Black Metal Blitzkrieg II en Black Metal over Bladel door elkaar haal. :') Eerste was met MD en DoG, tweede met Root (en Zarathustra).

Was allebei geniaal.

Wie weet komen ze nog, dan kan ik ook een poging wagen

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:22 schreef Dark incarnation het volgende:
Wie weet komen ze nog, dan kan ik ook een poging wagen

Relatief onbekende Amerikaanse bands en shows in Nederland...hm, dat wordt wachten.

Ontopic dan maar weer: ik hoop dat ik kan. :')

Dark incarnation
Posted 25-09-2007 21:25 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 21:24 schreef WhiteRider het volgende:
Relatief onbekende Amerikaanse bands en shows in Nederland...hm, dat wordt wachten.

Ontopic dan maar weer: ik hoop dat ik kan. :')

Haha, ja misschien wel deze show van Archgoat gaan zien, Bladel is relatief dichtbij voor mij..

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 21:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

8.5 uur reizen voor mij (heen + terug), maar dat maakt niet uit natuurlijk.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 25-09-2007 23:01 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 25 september 2007 21:17 schreef WhiteRider het volgende:

Mortuary Drape komt uit Italie...

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-09-2007 23:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 23:01 schreef Deathwish het volgende:
Mortuary Drape komt uit Italie...

...

Oh, kudt. Geen idee waarmee ik het verwar, eh, nou ja: bedankt voor de informatie.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 26-09-2007 14:52 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

USBM? Je verwart het vast met 04-04-04:
(twee weken voor het befaamde blitkrieg gebeuren)

Demoncy (us)
Krieg (us)
Abazagorath (us)
Fluisterwoud
Zwartketterij

Fakkkk...dat was met nog eens een dagje toen!

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 26-09-2007 15:15 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Misschien toch maar eens die verwaarloosde contacten in Bladel een teken van leven geven, want zonder slaapplaats daar is het echt niet te bereizen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-09-2007 15:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, ik verwar wel meer de laatste tijd...

Zal de leeftijd zijn!

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 30-09-2007 18:05 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Support wordt Sauron

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com