|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zat. 20 oktober 2007: Archgoat (fin - black) Urn (fin - black) + support zaal open: 20.00h. aanvang: 21.30h. entree: n.n.b. reserveren: herrie_avond@hotmail.com OJC de nieuwe Pazzop Biezeveld 10 Bladel (bus: lijn 150 v.a. Eindhoven - halte Helleneind lijn 143 v.a. Tilburg - Helleneind) http://www.pazzop.nl http://www.herrieavond-online.tk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-09-2007 16:26] |
|
Ah, beter, weer wat in Pazzop. Fryslân present, zoals het nu staat. |
|
quote: Klopt, even aangepast. |
|
Juistem, als het allemaal lukt ben ik er wel bij ja. Meen me te herinneren dat Urn behoorlijk vet schijnt te zijn, al ken ik het niet. Archgoat was in de Goudvishal een paar jaar terug zéér vet. Oh, geinig detail, het was in de GVH 23 oktober 2005, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-09-2007 17:39] |
|
Misschien ga ik ookwel mee ja.. |
|
WR: Sinds wanneer ga je weer naar concerten dan? ik dacht dat je niet meer ging.. Fuck the world and fuck you |
|
quote: De meeste bands interesseren me niet zoveel meer, zeker live niet. Ware het niet dat de Pazzop met kop en schouders boven Baroeg en Goudvishal uitsteekt op veel punten, en Archgoat een extreem vette band is. Vooral live. Voor Finse blackmetal wil ik m'n bed nog wel uitkomen. |
|
quote: Daar was ik ook bij...en ja Archgoat was idd extreem vet! an evil incarnation of DEATH! |
|
afgelopen jaar was Archgoat ander sook niet mis in de Goudvishal! coole show, wellicht aanwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: O ja daar was ik ook bij, was met Black Witchery he an evil incarnation of DEATH! |
|
BW had ik wel eens willen zien ja...helaas! |
|
quote: Was teringvet en het bewijs dat ook Amerikanen black metal kunnen spelen an evil incarnation of DEATH! |
|
Dat soort blackmetal vind je inderdaad neit bijzonder veel in de VS. Hopen dat ze nog eens deze kant op komen. Trouwens, over Bladel en vette USBM gesproken: Mortuary Drape! Fuck, dat was pas gaaf. [Sowieso geniale line-up, met Root en Denial of God.] |
|
quote: ....kijk en dat laatste heb ik dan helaas weer moeten missen.... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Alletwee zelfs, want ik lees hier dat ik Black Metal Blitzkrieg II en Black Metal over Bladel door elkaar haal. :') Eerste was met MD en DoG, tweede met Root (en Zarathustra). Was allebei geniaal. |
|
quote: Wie weet komen ze nog, dan kan ik ook een poging wagen an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Relatief onbekende Amerikaanse bands en shows in Nederland...hm, dat wordt wachten. Ontopic dan maar weer: ik hoop dat ik kan. :') |
|
quote: Haha, ja misschien wel deze show van Archgoat gaan zien, Bladel is relatief dichtbij voor mij.. an evil incarnation of DEATH! |
|
8.5 uur reizen voor mij (heen + terug), maar dat maakt niet uit natuurlijk. |
|
quote: Mortuary Drape komt uit Italie... |
|
quote: ... Oh, kudt. Geen idee waarmee ik het verwar, eh, nou ja: bedankt voor de informatie. |
|
USBM? Je verwart het vast met 04-04-04: (twee weken voor het befaamde blitkrieg gebeuren) Demoncy (us) Krieg (us) Abazagorath (us) Fluisterwoud Zwartketterij Fakkkk...dat was met nog eens een dagje toen! |
|
Misschien toch maar eens die verwaarloosde contacten in Bladel een teken van leven geven, want zonder slaapplaats daar is het echt niet te bereizen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Ja, ik verwar wel meer de laatste tijd... Zal de leeftijd zijn! |
|
Support wordt Sauron |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |