|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is dan weer jammer. |
|
aanwezig... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tsja, Lugubre was natuurlijk veel gaver geweest. |
|
Aangezien het over 3 weekjes al is: al iets meer bekend over de entree? Edit: oh, support stond al vermeld. Ik krijg last van een Sauron overkill! Edit 2: 't is niks persoonlijks hoor Ludas!! [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 01-10-2007 16:54] |
|
Upperdepup! |
|
Urn is vet, jaren geleden nog eens gezien in het voorprogramma van Destroyer 666 Against God and Government |
|
En ik heb andere verplichtingen, fukc. |
|
quote: Nee, ook niet. |
|
VON dan? ...als dat nou eens waar was. |
|
Ik wou net zeggen ja! Zou toch een mooie bill zijn, doen we Beherit er voor de gelegenheid ook nog bij. |
|
Behexen zou voor mij ook mogen Ach misschien ook maar eens richting Bladel gaan de 20ste an evil incarnation of DEATH! |
|
Bump voor dit weekeinde! |
|
Jammer dat ik helaas ook andere verplichtingen heb. Pazzop is altijd wel een leuke zaal voor een concertje! Laatste keer dat ik er geweest ben was volgens mij met Krieg... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Wellicht laatste keer in deze vorm sowieso in pazzop... net als goudvishal en lintfabriek zit het er op voor ons op 01-01-08. Maargoed, dat hoor ik al jaren dus heel veel zorgen maak ik me er vooralsnog niet om... Finnen zijn gearriveerd, morgen dak eraf! |
|
vanavodn toch aanwezig.. goede zaak! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
was een erg gave avond in de Pazzop! Sauron speelde een zeer goede set! Urn beukte lekker en Archgoat was geniaal! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |