|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nope geen MOJO, wel een belachelijke vraagprijs, dat dan weer wel. |
|
quote:Dat nieuwe spul is inderdaad minder maar tijdens HitS was de hele presentatie gewoon kut, ook de oude nummers straalden niks uit. Atilla, verkleed als mummie die achter een tafeltje zat met een banaantje en een kopje thee en de nummers ongeinspireerd zong.....nee, dat was gewoon helemaal niks. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kut, dat wordt weer een eurootje of 20 als entreeprijs. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hm, het altijd origineel willen zijn van Attila gaat wel erg ver. :') |
|
Ach boeiend ook, ik wil het gewoon eens live checken.als het kut is kan ik me altijd nog bezatten aan de spa. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Gaaf. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Komende tijd iig ook Gorefest en Gorgoroth.. De nieuwe programmeur is GOED bezig! |
|
quote: atilla is de man... jammer dat zelfs hij de laatste cd toch niet kan redden... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
godver aanwezig |
|
quote:Toch wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ook wel aanwezig, ondanks hoge entree. Godver, moet ook gewoon eens werk gaan zoeken. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Leeuwarden. Probleem is vooral dat de trein me teveel geld gaat kosten :') |
|
benieuwd naar de supports, misschien skitliv? |
|
quote:OV ftw Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Volgend jaar pas, helaas |
|
quote: |
|
quote: En dat was dan ook de reden dat we deze show afsloegen voor Romein, zo ist beter. |
|
quote: Ik moet me helaas bij Hub aansluiten. Zie onder fotootje uit Bergen. Daarvoor ga ik niet op een doordeweekse dag naar Rotjeknor... Bla |
|
VET Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Precies. Om deze reden heeft het Bolwerk laatst nog Gorefest afgewezen voor 13 oktober (Extreme Aggression...), maar die komen nu ook al in Romein zag ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: In de Aardschok staat dat die 10 december komen samen met The Shining en Hellsaw. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-09-2007 18:29] |
|
5 oktober ook in Baroeg: |
|
quote: Slechte humor of gaan ze de 'artistieke'kant op. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |