IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Di. 27-11: Mayhem + supports @ Waterfront, Rotterdam Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-09-2007 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:47 schreef NecRobert het volgende:
Zelfde dag = Marduk + Unleashed + Vreid in Bolwerk
Dan uiteraard bij Vreid

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-09-2007 19:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:49 schreef Judge M. het volgende:
Ik gok dat de vraagprijs absurd hoog was. En dat Mojo de boeking doet

nope geen MOJO, wel een belachelijke vraagprijs, dat dan weer wel.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-09-2007 19:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:24 schreef spectre het volgende:
Maargoed, jij vind het nieuwe spul ook niet echt goed, of wel?

Dat nieuwe spul is inderdaad minder maar tijdens HitS was de hele presentatie gewoon kut, ook de oude nummers straalden niks uit. Atilla, verkleed als mummie die achter een tafeltje zat met een banaantje en een kopje thee en de nummers ongeinspireerd zong.....nee, dat was gewoon helemaal niks.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2007 19:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Kut, dat wordt weer een eurootje of 20 als entreeprijs.

Fuck the world and fuck you

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-09-2007 19:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat nieuwe spul is inderdaad minder maar tijdens HitS was de hele presentatie gewoon kut, ook de oude nummers straalden niks uit. Atilla, verkleed als mummie die achter een tafeltje zat met een banaantje en een kopje thee en de nummers ongeinspireerd zong.....nee, dat was gewoon helemaal niks.

Hm, het altijd origineel willen zijn van Attila gaat wel erg ver. :')

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2007 19:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ach boeiend ook, ik wil het gewoon eens live checken.als het kut is kan ik me altijd nog bezatten aan de spa.

Fuck the world and fuck you

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2007 20:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Atilla, verkleed als mummie die achter een tafeltje zat met een banaantje en een kopje thee en de nummers ongeinspireerd zong.....nee, dat was gewoon helemaal niks.
Gaaf.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-09-2007 20:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:47 schreef rajackar het volgende:
Damn, dit zal de baroeg wel pijn doen.
Vroeg me sowieso al af waarom waterfront bijna nooit metal heeft. Hopelijk gaan ze dit volhouden.

Komende tijd iig ook Gorefest en Gorgoroth.. De nieuwe programmeur is GOED bezig!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-09-2007 20:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Dat nieuwe spul is inderdaad minder maar tijdens HitS was de hele kutpresentatie gewoon , ook de oude nummers straalden niks uit. Atilla, verkleed als banaantje die achter een tafeltje zat met een mummie en een kopje thee en de nummers ongeinspireerd zong.....nee, dat was gewoon helemaal niks.

atilla is de man...

jammer dat zelfs hij de laatste cd toch niet kan redden...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 24-09-2007 20:14 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:53 schreef mental het volgende:
Kut, dat wordt weer een eurootje of 20 als entreeprijs.

quote:
openingspost:
Dinsdag 27 november
Waterfront, Rotterdam

Mayhem (N)
+ supports

Deur open: 20.00 uur / € 17,50 / grote zaal
www.waterfront.nl

Het schijnt de enigste show in NL te zijn!

Op je knie en pijp voor genade!

Odium
Usericon van Odium
Posted 24-09-2007 20:20 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

godver aanwezig

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2007 20:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 20:10 schreef Aaaarco het volgende:
atilla is de man...

jammer dat zelfs hij de laatste cd toch niet kan redden...
Toch wel

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 24-09-2007 20:22 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Ook wel aanwezig, ondanks hoge entree. Godver, moet ook gewoon eens werk gaan zoeken.

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 24-09-2007 20:35 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 24 september 2007 19:25 schreef Burzum het volgende:
Ach wat is ver in Nederland

Waar woon je dan?

Leeuwarden. Probleem is vooral dat de trein me teveel geld gaat kosten :')

Odium
Usericon van Odium
Posted 24-09-2007 20:35 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

benieuwd naar de supports, misschien skitliv?

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 24-09-2007 20:39 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 20:35 schreef Skyggesang het volgende:
Leeuwarden. Probleem is vooral dat de trein me teveel geld gaat kosten :')
OV ftw

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 24-09-2007 20:41 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 24 september 2007 20:39 schreef Nargaroth het volgende:
OV ftw

Volgend jaar pas, helaas

Odium
Usericon van Odium
Posted 24-09-2007 21:09 by Odium Wijzig reactieProfiel van OdiumQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 19:49 schreef mental het volgende:
Jou live is ook niet altijd fijn heb ik me laten vertellen.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 24-09-2007 23:17 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 24 september 2007 19:47 schreef NecRobert het volgende:
Zelfde dag = Marduk + Unleashed + Vreid in Bolwerk

En dat was dan ook de reden dat we deze show afsloegen voor Romein, zo ist beter.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 25-09-2007 12:20 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:

Ik moet me helaas bij Hub aansluiten. Zie onder fotootje uit Bergen. Daarvoor ga ik niet op een doordeweekse dag naar Rotjeknor...

Bla

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2007 12:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

VET

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-09-2007 13:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 23:17 schreef Deathwish het volgende:
En dat was dan ook de reden dat we deze show afsloegen voor Romein, zo ist beter.
Precies. Om deze reden heeft het Bolwerk laatst nog Gorefest afgewezen voor 13 oktober (Extreme Aggression...), maar die komen nu ook al in Romein zag ik

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-09-2007 18:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 20:35 schreef Odium het volgende:
benieuwd naar de supports, misschien skitliv?

In de Aardschok staat dat die 10 december komen samen met The Shining en Hellsaw.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-09-2007 18:29]

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 25-09-2007 18:57 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

5 oktober ook in Baroeg:

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-09-2007 20:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:

Slechte humor of gaan ze de 'artistieke'kant op.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com