|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wou net zeggen, Bladel heen en terug is voor mij 8.5 uur. |
|
Plus het gedeelte dat je terug in de tijd gaat die richting op :') |
|
:') !!! |
|
quote: Ik legde net al uit dat het me teveel geld kost met de trein naar Rotterdam. Anders lezen we eerst even voor we dom blaten [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 25-09-2007 22:57] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey, die heb ik gemaakt, haha! Je ziet op de achtergrond zijn fruithapje, spannend! Bla |
|
hoe weet je eigelijk wel zo zeker of dat atilla is |
|
Wie kleedt zich anders zo |
|
Dat vroeg ik me ook meteen af maar toen hij zijn strot opendeed was er geen twijfel meer: Atilla! Bla |
|
jezus wat een gezeik om een podium act, damn... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja, ik vind dat pakje van hem best cool trouwens |
|
quote: Elk 5 jarig kind op zijn school griezel feestje? |
|
Hey een mislukte Eddie, goaf !! trouwens waar kan ik kaarten reserveren. Ik vind die nieuwe plaat namelijk wel van ongekende klasse !! Als ik op link van waterfront klik ---> tickets dan word ik verwezen naar de Mayhem site |
|
quote: Goed punt. Maar... hoeveel van zulke kinderen zijn black metal-vocalist? |
|
Hmmz, Mayhem op minder dan 10 minuten fietsen, dat is wel interessant. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
En iedereen de schijt maar ophouden want het papier is op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Neem je hem gewoon mee naar de plee. |
|
quote: +1 Some suffer to the point where they go numb. Others are so numb they deserve to suffer... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
rare combi, komt vooral door het imago dat onheil heeft denk ik, heb nog nooit muziek van onheil gehad, maar de clip op hun site klinkt naar meer |
|
hm verbaast me ten zeerste ivm dat gedoe met slechtvalk wat ze niet echt populair heeft gemaakt. maarja, mayhems drummert speelt zelf notabene in een christenmetal bandje dus qua geloofwaardigheid hoeven ze het niet te doen, die is allang doorgespoeld. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-11-2007 22:34] Je moeder. |
|
Een deel van de beelden uit die clip komt van mij! Ja, echt waar! Damn, wat ben ik gaaf. |
|
quote:O ja, het gaat ook natuurlijk helemaal niet om de muziek maar om het imago |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |