|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Erg coole plaat. Wordt per luisterbeurt beter. Bevalt me stukken beter dan de laatste Isis (saai) en Minsk (ook saai). |
|
ben er tot nu toe erg over te spreken... alhoewel hij wel erg lang is voor dit soort muziek (die voorgangers waren dan weer iets te kort hehe) coole tekeningen maakt die gast altijd |
|
De no 2 van het jaar of gedeeld eerste, na BTBAM. Ook dit plaatje moet het hebben van meerdere draai beurten. Ook de ep's first & second kan ik van harte aanbevelen, zijn wat ongepolijster. Vind het een mooi compromis tussen het geweld van Mastodon en de gelaagdheid van ISIS. zwik recensies, het liegt er allemaal niet om... File Under Zware Metalen Digg Lords Of Metal Pitchfork Popmatters About Heavy Metal Festival Info |
|
Geniale plaat inderdaad. Genomineerd voor mijn top 10. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Beste plaat van 2007 waarschijnlijk, Dit genre verdient het om veel groter te worden dan het nu is. jammer dat mensen dit wel oppikken maar het massaal af laten weten bij een band als Akimbo... was echt een beetje beschamend eergister met drie man in de Batcave |
|
Leuke CD, dat "the Red Album". Ben niet zo thuis in deze hoek, maar dit luistert wel lekker weg. Mag wel wat explosiever, misschien. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hm nee die subtiele dynamiek maakt deze cd juist zo gaaf. Live zijn ze trouwens wel wat explosiever! Topband dit Baroness! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hm, bij mastodon vreeste ik het ergste gezien ik die band niet kan uitstaan maar toch eens geluisterd en bevalt me bij vlagen nog best wel eigenlijk! zolang ze niet te technisch gaan priegelen.. Je moeder. |
|
Geniale band, vind alles van ze erg vet, de full lenght is mijn favoriet ook al luister ik de eerste platen vaker. Live ook mega goed! Zeker 1 van de platen van vorig jaar! |
|
Gaan er nog mensen woensdag naar de Melkweg om Baroness te checken? |
|
ja en zondag wederom... |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jammer dat het tegelijk valt met Cavalera Conspiracy (@ Paradiso, Amsterdam), 36 Crazyfists (@ Tivoli, Utrecht) en Amen-Ra+Heavy Lord (@ Waterfront, Rotterdam). Toch maar gekozen voor 36 Crazyfists. |
|
Verkeerde band gekozen, hippe nu metal boven baroness kiezen schiet niet op natuurlijk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nee, dan had ik het ook wel geweten ja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ben dan ook heel hip. |
|
Een concert van Baroness kun je zonder twijfel verkiezen boven al die ander genoemde concerten! |
|
Zeker! |
|
Ik was gisteren in de melkweg. De zaal was redelijk gevuld. Vond Baroness een goed optreden geven. Ze speelden een stuk van het album en ook nog 3 onbekende nieuwe nummers. Jammer alleen dat er totaal geen interactie met het publiek was. Ok waren ze na 45 minuten alweer van het podium zonder terug te komen voor een toegift. |
|
Geniale plaat "red album" Ik luister hem vaak. Ik kwam het tegen omdat ik neurosis ontdekt had, de verwijzingen zijn ook wel terug te vinden. De plaat blijft groeien! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
For peaple who like neurosis, mastodon, High on fire Issis and Munissipal wayste!!!! Het stond echt op de stikker die ze op hadden geplakt. Humor mebben ze dus ook! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Zonder spelling errors dan natuurlijk Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Afgelopen freitag flarden van Red Album gehoord, klonk leuk! Veel Iron Maiden invloeden ook, best geinig. Ik heb hem even gedownt om hem wat keren te draaien, ben benieuwd. NB: vette productie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben nu de Blue Record aan het beluisteren, hij is weer erg lekker. Vind em iets meer spacier dan de Red Album, maar wel heersch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |