|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Héél teleurstellend. Vooral de zang en het geluid dat te afgelikt is. Horns up! |
|
http://pitchfork.com/reviews/tracks/13741-march-to-the-sea/ Een nieuw nummer ... apart vind ik hem vooral. Ik weet nog niet of ik nu echt teleurgesteld of net heel blij moet zijn ermee. |
|
Haha, kan écht niet hoor. Dit klinkt als véél te gelikte nu-metal-achtige zooi met een vleugje emo, van die rommel die een decennium geleden heel populair was op MTV. Was eigenlijk al niks met deze kutband, maar dit is echt een new low.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Sukkel. quote: Daar ben ik wel bang voor na deze twee nummers en wat reviews gelezen te hebben. Toch het album maar eens luisteren, maar ik ben in ieder geval blij dat ik niet gepreorderd heb. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker nummertje hoor. Had ook prima op Blue Album kunnen staan, zo hard was dat album ook niet. |
|
Als ik die nieuwe tracks zo hoor komt 'ie ongetwijfeld met een roze buttplug, het verbaast me dus dat je 'm niet hebt besteld, rekel. EDIT: @ ome AG [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 12-06-2012 18:00] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hard was dat album zeker niet, maar wel rock en bijna metal dit en die andere zijn toch echt beduidend poppier qua structuur en arrangement. quote: Yellow & Green buttplug natuurlijk! Daarom heb ik hem ook maar niet besteld! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-06-2012 18:02] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ook heel poppie hoor, stiekem. Swingt meer dan dat het rockt. Gladde poep, maar o zo lekker. Die blauwe dan. |
|
Ik kom er wel op terug als ik het helemaal gehoord heb Voor nu qua poppyness: Y&G >>>>>>> B Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dit nummer klinkt wel beter dan dat andere nieuwe nummer. Andere richting inderdaad, maar nog wel lekker om naar te luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Sorceress op 12-06-2012 20:04] |
|
Weer een nieuw deuntje: http://www.spin.com/articles/hear-baroness-shimmering-opus-eula-yellow-green |
|
quote: quote: quote: Nee, disco. Godverdomme! edit: oa. Ik weet het nog niet met deze. Leads blijven lekker. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-07-2012 14:46] |
|
Gedownload. Heb net de laatste traks van Omega White van Moonspell geluisterd om de schok hopelijk wat te verkleinen... edit: http://www.metalsucks.net/2012/05/17/yellow-green-baroness-crossover-masterpiece/ 5/5 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-07-2012 15:21] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Pf, wel wennen die nieuwe. Maar ik ga hem wel waarderen denk ik. |
|
Nu durf ik niet meer te luisteren |
|
Gewoon een gave plaat natuurlijk. |
|
Sjeemig ik ben groot fan maar ik moet wel erg wennen, vooral aan t groene gedeelte... |
|
Bij mij komt ie in de top 3 van dit jaar..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De verschillende reacties maken mij wel benieuwd. Is hij al gelekt? |
|
quote: Nee. Sommige mensen doen hier alleen of ze hem gaaf vinden. En anderen doen weer of ze hem geluisterd hebben en hem niets vinden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik dachter eerder aan mogelijke promo's. Ik vind hem in elk geval nog niet. (kan natuurlijk ook aan mij liggen) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 08-07-2012 22:33] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik heb hem van Isohunt geplukt en al meer maals geluisterd, wordt steeds beter hoe vaker ik hem luister. Doet mij een beetje aan de laatste van Opeth denken, andere stijl maar het pakt me op de een of andere manier bij de lurven..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dubbel. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |