|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot daar dan |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig... Bareuh... |
|
Mooi man dat jullie ook gaan, hoorde vanavond dat er nog een aantal kameraden gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugd! see you at occultfest! |
|
Zal ik dan dat éne mooie shirt maar weer aantrekken? Scheelt je weer stickers op mijn rug plakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha ha ja doe eens gek gelukkig heb je in september weer een nieuw shirt he he! see you at occultfest! |
|
Gaaf, ja. Kan ik AoD weer een jaar lopen stressen met mijn nieuwe shirt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Heb je daar maar 1 van joh? |
|
Mijn maat hebben ze over het algemeen niet zo vaak ik grote aantallen voorhanden. Hoewel ik gisteren van Sadness Exposed hoorde dat er ook Stonehenge shirts in mijn maat waren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat voor weer krijgen we eigenlijk zaterdag? |
|
Wat voor bier krijgen we eigenlijk zaterdag? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: za 09 aug zon, maar ook kans op een bui Max. 18 °C Min. 13 °C Neerslag 60% see you at occultfest! |
|
quote: Uiteraard tappen wij een bijzonder lekker en koel biertje (quote van de site) wordt dus een verrassing! Vier jaar geleden smaakte het bier naar afwasmiddel maar twee jaar geleden was beter dus dit jaar komt vast helemaal goed. see you at occultfest! |
|
Kan ik daar eigenlijk met mijn busje de camping op ? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja joh, doen ze niet moeilijk over. |
|
En volgens mij Dommelsch. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 05-08-2008 12:45] |
|
Zouden ze dit jaar ook koffie hebben op de camping en wc's? see you at occultfest! |
|
Koffiepotten met accuaansluiting FTW!!! En wcpapier meenemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
WC's zijn gay. |
|
Je bent zelf Gay. Ik had niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar die friezen zijn goed bezig quote: [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-08-2008 14:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ha, zeker weten aanwezig! Screaming for Vengeance. Bareuh... |
|
quote: Mooi wark! En zoals t nu lijkt blijft het zaterdag ook droog, beter! see you at occultfest! |
|
Zolang het bier maar nat is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: en koud! see you at occultfest! |
|
Kaartje in huis dus zaterdag zeker weten aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |