|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat scheelde idd nog al in prijs. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zaterdag Het is de lichtinval ;') |
|
Mij waren de goden wel goed gestemd, ik heb 2 kaarten gewonnen . Maar ik had al kaarten. Wie wil mijn laatste kaart overnemen? |
|
Net kaarten gehaald vanmiddag dus aanwezig zaterdag! see you at occultfest! |
|
Het weerbericht ziet er tot nu toe gunstig uit: za 09 aug licht bewolkt Max. 21 °C Min. 10 °C Neerslag 15% see you at occultfest! |
|
Droog en niet te warm. Perfect zuipweer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoorde zojuist dat Diamond Head niet zal spelen, De zanger heef keelontsteking begreep ik. |
|
quote: Dat zou wel erg jammer zijn aangezien ze toch een van de headliners zijn! see you at occultfest! |
|
quote: Heh verdomme, dat is balen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het is nu ook bevestigd op de site van Diamond Head, echt balen zeg zo kort van tevoren. Gaan toch morgen die kant op is niet echt camping weer en morgen wordt het waarschijnlijk wel beter weer! see you at occultfest! |
|
Morgen op 9:00 gaan we opweg hehe lastig als je om 13:00 al moet melden Het is de lichtinval ;') |
|
quote:En bij wie moet jij je melden dan? Ga je optreden |
|
quote:t is vast haar vriendje die moet optreden he. Fuck the world and fuck you |
|
Altijd leuk die groupies. Fuck the world and fuck you |
|
quote: precies Het is de lichtinval ;') |
|
Blijft nog steeds mijn vraag staan bij wie Kimmey zich dan moet melden en waarom. Ergo: dat de organisatie op haar vriendje zit te wachten dat kan ik me goed voorstellen maar zonder Kimmey kan het hele feest gewoon doorgaan hoor. |
|
quote: *stressen* Zorg er alsjeblieft voor dat je dan een andere kleur krijgt, dan lijkt het niet alsof je altijd hetzelfde shirt aan hebt! *stressen* quote: Laat je voor XXL een lekker opvallend kleurtje drukken? Paars of roze ofzo? Anyway, tot straks [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-08-2008 8:50] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kimmey voelt zich graag belangrijk Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Huhu, binnenkort moet ze toch weer een kaartje kopen want dan dat toch ook alweer lang en breed uit. Maar eeh hoe was dokk-em? [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 10-08-2008 15:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wel aardig dekt de lading wel. Vooral een onderonsje voor de locals is mijn indruk een beetje. Kleine biertjes trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 Alleen jammer dat het rond een uurtje of 20:00 ging regen. Het is de lichtinval ;') |
|
Tankard en Vengeance waren erg vet. Idd kleine biertjes en kutregen. Wil je muilperen? |
|
Zo ook weer tuus! Dokkem was wederom erg gezellig, veel bekenden en ja idd kleine biertjes (dat zei iedereen trouwens) en overdag mooi weer jammer dat het s avonds ging regenen! Wat dat betreft heeft Dokkem geen patent op mooi weer alleen in 2004 hadden ze mooi weer. Maar dat mag de pret niet drukken! Was onze derde keer al trouwens. Vengeance was super lekker old skool net zoals Vortex. Was ook fijn om Carach Angren en TLP weer te zien en Tankard was ook gaaf. Lachen dat de zanger na optreden ging stagediven en daarna regelrecht naar de bar liep om bier te drinken, geniaal! Blaze Bayley is wel een goede zanger maar hij was net een dominee met dat gepreek tussendoor. Hij had alleen weinig bijval van het publiek want niemand zong mee met zijn koortjes. Oh ja was ook erg grappig om XXL te zien snacken bij de macdonalds vanmiddag! see you at occultfest! |
|
Haha, gezond ontbijt, he? Er zat zelfs van dat enge groene spul tussen mijn broodje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |