|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:(want weeekend!) Boeiender |
|
quote:Die en ook nog eens fijn Far beyond driven aan hier,relaxed! Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Moet jij niet de quasi intellectueel uithangen? En campagne voeren voor het criminele clubje die jij als de bevrijders van Nederland ziet? Wat een kleinzerig persoon ben jij toch Against God and Government |
|
quote: Zo kan je ook reageren. Boeiender |
|
quote:Och gut, onze amoebe heeft weer wat woordjes aam zijn vocabulair toegevoegd. Heel knap hoor. Ga nu maar weer fietsen jatten, knul. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Aanmatigend. Boeiender |
|
quote: Moet je hem horen, ik neem in ieder geval nog de moeite om de woordjes aan te passen mocht deze voorzien zijn van een spelfout, ga nu maar weer artikelen en boekjes lezen en daarna uitgebreid verslag doen op dit forum, want dat doe je toch zo graag? Krijg een leven nerd. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 12-11-2010 21:58] Against God and Government |
|
Pantera's new video for "Piss," the lost track from the Vulgar Display of Power sessions. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Heerlijk nummer... wat was dit destijds toch een geniale band! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gave clip ook! Ja hoor... |
|
geinig nummer ja, maar wel logisch dat ie het album destijds niet haalde ... hoe de hazen lopen ... |
|
matig nummer dus |
|
Stuk vanaf 00:59 is later dus ook hergebruikt voor Use My Third Arm (FBD) zo te horen..maar dan een stuk lomper en vetter. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-04-2012 14:50] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het nummer is geinig, maar de clip is belachelijk. Ik kan me echter voorstellen dat 16-jarige jochies hier goed mee uit de voeten kunnen. |
|
En daarom is het een goede clip, want de doelgroep is jong en gretig. Niet voor oude zeurkousen en mensen die alles al hebben/ kennen. Ach, het nummer is inderdaad geen topper, maar het is fijn om weer eens wat Tenpora te horen. Ja hoor... |
|
Bedankt voor deze bekentenis Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het geld is op? |
|
quote: Klaarblijkelijk... Boeiender |
|
? Is die farce van een reunie (met Zakk Wylde ) eindelijk aangekondigd ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 21-08-2012 17:49] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zal er wel nooit van komen. |
|
fake poster man (als je die sonisphere unit bedoeld) we stonden er met aborted ook op haha, klopt van geen kant. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Van Pantera Facebook: HOAX ALERT: The Sonisphere 2013 poster is a hoax. Pantera are not playing or reuniting. |
|
Het zal er uiteindelijk wel een keer van komen... plichtmatig en gewoon.. alleen voor het geld Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |