|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Zakk Wylde past er dan weer prima bij. Hij speelt nu bluesy zooi om dat hij daar lekker bij kon boozen, maar ik denk dat hij voor een eventuele reünie prima de gitaarpartijen van Dimebag kan spelen. Anders Dino vragen |
|
Naja, het is toch wel zo dat Dimebag nou niet echt een megatechnische gitarist was, hij kon mooi grooven, had een apart geluid, maar echt moeilijk spelen deed hij niet. Boeiender |
|
Mee eens, het is natuurlijk de combinatie van die 4 mensen bij elkaar. Daarnaast moet je die riffs natuurlijk wel verzinnen. |
|
quote: Een goede gitarist met een kutband die alleen riffs van anderen kan spelen is inderdaad niet echt boeiend. Boeiender |
|
Tenzij hij invalt voor een reunie en een baard heeft Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mochten ze ooit van plan zijn een reünie te houden, zijn er nog wel meer problemen. Rex Brown die voor de zoveelste keer z'n lever naar de kloten zuipt (die maakt het echt niet lang meer) en Phil Anselmo die (op z'n zachtst gezegd) niet meer zo goed overweg kan met de familie Abbot. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-08-2012 23:59] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Als ze uiteindelijk geld nodig hebben komen ze daar wel weer overheen. Als Black Sabbath het kon ondanks Sharon... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik hoop dat het er nooit van komt, zonder Dime geen Pantera (voor mij dan he). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tja... ik ben op Dynamo bij ze weg gegaan omdat het zo enorm ruk was.... Als er een reunie komt zorg ik wel dat ik ze niet in NL zie. En het is toch 1 van de meest grijsgedraaide band hier ;P Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Da's sowieso goed! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hoeveel van de platen grijsdraaiende panterafans hier kennen ook het oude materiaal (voor Cowboys from hell). Weliswaar een andere stijl maar zeker niet slecht. Vooral "projects in the jungle" is een vette plaat! |
|
Proud to be Loud! |
|
quote: Om eerlijk te zijn heb ik me nooit in hun oudere platen verdiept. Cowboys... en de platen erna trek ik absoluut niet, dus de interesse om meer hiervan te gaan beluisteren was er nooit. Maar ik luister nu Projects... en ik ben positief verrast. Niks bijzonders vergeleken met tijd- en stijlgenoten, maar alleszins genietbaar. Bareuh... |
|
quote: Mwoa, die solo's zo spelen kan echt niet iedereen anders. Ik niet in ieder geval. |
|
Op dit forum zitten alleen maar meester-gitaristen, dat weet je toch!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: ik ben al "oud"en herinner me nog dat PITJ uit kwam. voor die tijd was dat een erg vette plaat met een mooie mix tussen redelijk heavy en melodieus te noemen. Ook blijkt op die platen dat die Dimebag goed kan shredden. Ik vond de nieuwe pantera ook erg goed maar vind het wel jammer dat ze die oude stijl verder volledig hebben genegeerd. |
|
quote: Ah, ik dacht dat ze intussen al een reünie hadden onder de naam 'Throwdown'? quote: Fuck die solo's, alleen de breaks en moddervette grooves van Far Beyond Driven zijn nodig. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-08-2012 19:16] |
|
Ja precies; gewoon weglaten die rotzooi Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Niet verkeerd. |
|
VET !!! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Tof ja, alleen jammer dat Phil Anselmo totaal niet bij stem is. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dat en z´n geluid had wel wat harder gemogen... Maar als Slayer met Phil ooit eens een tourtje samen mogen doen en dan Pantera en Slayer nummers doen..hoe VET zou dat zijn !!! We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
|
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |