|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moeilijk, héél moeilijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hoe verzin je het: http://www.motivatedphotos.com/?id=15155 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waar blijft "the hoff" die aan het paaldansen is deze dus [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 26-04-2009 3:52] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Against God and Government |
|
quote: + veel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
LOL |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
David Hasselhoff bijna doodDavid Hasselhoff is aan de dood ontsnapt. De Amerikaanse acteur is dit weekend opgenomen in het ziekenhuis vanwege een alcoholvergiftiging. Zijn 16-jarige dochter vond hem laveloos op de vloer van zijn huis in Californië. Slaan Dochter Haley gaf haar vader een paar rake klappen in het gezicht om hem weer bij kennis te brengen. "Hij ademde amper toen hij in het ziekenhuis aankwam." Zijn leven werd uiteindelijk gered door ex-vrouw Pamela Bach (56). Telefoontje Haley belde in paniek David's ex-vrouw Pamela op. Zij bracht hem naar het ziekenhuis waar een alcoholpercentage van .39 promille in zijn bloed werd aangetroffen. In Californië zit men al dronken achter het stuur met een promillage van 0.08. Volgens bronnen is het al de zevende keer dat dat de Baywatch-acteur met een alcoholvergiftiging wordt opgenomen. Dat schrijft Radaronline.com. |
|
quote: kan je bijna een hobby gaan noemen! |
|
quote: Ja wat is het nou? Verder doet ie maar lekker hoor, ik zal m niet missen. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Er staat - ter illustratie/vergelijking waarschijnlijk - dat je volgens de Californische wetgeving met 0.08 al te dronken bent om te rijden. En hij had 0.39. Wat is je punt? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Een promillage van 0.39 is toch niet zo bijzonder? Laveloos op de vloer liggen klinkt meer als 3.9... Een alcoholpercentage van xx promille is ook wel erg scheef geformuleerd trouwens. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
De bron is Amerikaans en spreekt over een blood alcohol content van 0.39. Zij werken in de regel met percentages, dus het promillage was waarschijnlijk inderdaad 3.9. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-05-2009 14:51] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat ze in een Californië een stelletje mietjes zijn, is dan weer een ander punt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Gelukkig hoeft David Hasselhoff nooit dronken een auto te besturen. |
|
quote: Hehe, waar! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ze noemen zijn promillage al (plus het feit dat het een alcohol vergiftiging is), wat doet het er dan toe wat ze in Californië onder dronken achter het stuur verstaan als "the Hoff" niet eens in een auto zat, dat is mijn punt. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ja maar een "promillage van 0.39" zegt niemand wat... Maar goed, als ze een promillage van 0.08 vergelijken met een percentage van 0.39 zegt het nog steeds weinig natuurlijk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
David Hasselhoff ontkent alcoholmisbruik Uitgegeven: 6 mei 2009 14:03 Laatst gewijzigd: 6 mei 2009 14:03 AMSTERDAM - David Hasselhoff heeft zelf gereageerd op de beweringen dat hij afgelopen weekeinde bijna aan een alcoholvergiftiging is bezweken. De Baywatch-ster doet de aantijgingen af als 'een absolute leugen'. Hij geeft toe dat hij wat had gedronken, maar in een video die te zien is op de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ noemt hij de rest van de berichten onwaar. Het bericht over de alcoholvergiftiging bij Hasselhoff kwam naar buiten via de showbizzsite Radar Online, die anonieme bronnen citeerde. De vraag of de acteur denkt dat zijn ex-vrouw Pamela Bach achter het verspreiden van het verhaal zit, beantwoordt Hasselhoff met 'wat denk je zelf?'. "Er ligt een gerechtelijk bevel over dit soort dingen dat ze maar blijft overtreden." Drankjes De als alcoholist te boek staande Hasselhoff bekent wel dat hij een paar drankjes heeft gedronken. Ook zegt hij naar het ziekenhuis te zijn gegaan, maar alleen omdat hij last had van zijn maag. De beweringen dat hij zijn bewustzijn had verloren en heeft overgegeven spreekt hij tegen. "Ik heb twaalf uur in het hospitaal doorgebracht en voel me nu goed", aldus de acteur. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
'David Hasselhoff wil naar Nederlands Songfestival' David Hasselhoff wil meedoen aan het Nationaal Songfestival. De 59-jarige acteur gaat wellicht een duet insturen met een Nederlandse zangeres, schrijft het AD vrijdag. Hasselhoffs componist, de Ier Niall Mooney, zou momenteel op zoek zijn naar een geschikte partner voor 'The Hoff'. Hasselhoff is vooral bekend van zijn acteerwerk in Knight Rider en Baywatch, maar bracht ook verschillende albums uit, waaronder Looking for Freedom uit 1989. De titelsong van de cd was een enorme hit in Duitsland en een bescheiden succes in Nederland. Deze week werd bekend dat John de Mol de TROS gaat helpen om Nederland weer hoge ogen te laten gooien op het Eurovisie Songfestival. De twee gaan samen het Nationaal Songfestival organiseren. "Ik ben geen messias, maar ik zie het als een uitdaging Nederland verder te brengen", laat De Mol weten aan het AD. http://www.nu.nl/muziek/2587886/david-hasselhoff-wil-nederlands-songfestival.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als die meedoet krijgen we in ieder geval punten van Duitsland |
|
Kan die man niet gewoon dood gaan ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |