|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet fucken met de de Hoff ja. |
|
quote:Ha ja, da's zeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Hoffception: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nightmare on forumzwaremetalen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
Wat een lieve man is het ook, die David. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Over 2,5 week in de TT-hal in Assen..... Voor de liefhebber. |
|
Geweldig om te zien! Ik vond het ook mooi dat ze voor Twan een stukje hadden opgenomen, zodat KITT echt persoonlijk tegen hem sprak. Stiekem ben ik wel jaloers, want als kind was ik ook idolaat van The Knight Rider. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ja, is gewoon vet dit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Weer een programma met mongooltjes. En dan gaat het ook nog eens over mongolen. |
|
Je bent gewoon jaloers en had stiekem zelf graag meegereden. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik vraag me af wanneer de aflevering met Fusion is. Against God and Government |
|
quote: Hoewel ik de juiste leeftijd heb, heb ik Knight Rider of KITT nooit echt leuk gevonden. Dus nee, geen jalozie. Maar ik begrijp wel dat jij het leuk vindt: een serie door mongolen, over mongolen, voor mongolen. |
|
Hoe voorspelbaar, kon je echt niks beters verzinnen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Jaloezie! Je wilde gewoon dat je zelf een mongool was. JEHOORTERNIETBIJ! Oh en.. het schijnt dat die vent ook zangpogingen doet en ik dat live ga bekijken ergens in Assen in Oktober. Yes! Ik ben een mongool! |
|
quote: Ik vond het vroeger erg tof en spannend, maar kan het nu niet echt meer aan om een aflevering af te kijken, maar ik kan het fenomeen "David Hasselhoff" wel waarderen. Wat mij opvalt is dat jij als eerste in dit topic de naam KITT volledig goed spelt. Blijkbaar heeft het toch wel indruk gemaakt op je. Ik was er niet op gekomen om Kit met dubbel T te spellen, laat staan dat ik alle letters met hoofdletters zou neerzetten...... lampje |
|
quote: Proud to be a mongool! quote: Eehm maar ik spelde KITT toch echt als eerste goed hoor en niet WMP. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 04-10-2014 17:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ow, okay..... Dan heb ik niet goed gekeken. Biertje ? lampje |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vond de general lee toch echt toffer, vroeger. Heel the dukes of hazard was eigenlijk veel vetter dan die knight rider. Lekker redneck fout. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De enige van al die oude series dat ik nog kan verdragen, is "The A-team". En "The Love Boat" natuurlijk ! lampje |
|
Of Dick Turpin, Alias Smith & Jones, Chips, enz. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zag laatst charlie's angels op één of ander kanaal in de herhaling voorbij komen. Was ook nog leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |