|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 22 december Korpiklaani (FI folk metal) Entree 13 euro. Open 20.00 uur. Voorverkoop start z.s.m. http://www.myspace.com/korpiklaaniofficial [Edit: titel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-12-2007 20:32] |
|
Alweer een tour? |
|
Vorige ging toch niet door? |
|
Oh dat zou kunnen. Maar dan hebben ze nog drie keer in een jaar tijd in de Benelux opgetreden volgens mij. |
|
18.08.2005 ook nog in de GVH. Bruce Banner |
|
En op Graspop dit jaar. |
|
quote: Het leek me een beetje overdreven om echt ALLE optredens van Korpiklaani in Nederland neer te zetten. Maargoed, ik ben in ieder geval aanwezig in Baroeg. |
|
quote:8 keer in 2 jaar tijd is toch heel wat hoor. O ja, Mandylion vroeg of ik mee wilde gaan. Ik denk er nog even over na |
|
Reservering is binnen! Geen voorverkoop dus, reserveren gewoon via mail. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-11-2007 19:50] |
|
quote: + 1 |
|
Battlelore is van de tour af volgens de MySpace van Korpiklaani. December tour Dear friends, We are sorry to tell you that Battlelore can not accompany us on our December tour. We are happy to tell you that WE WILL PLAY the whole tour as announced! So, we hope to see you on our December gigs!! 14.12.2007 Alte Brauerei, Annaberg Germany 15.12.2007 Illipse, Illingen Germany 16.12.2007 Matrix, Bochum Germany 17.12.2007 maybe in France or other cool country, venue TBA 18.12.2007 Rio's, Leeds United Kingdom ' 19.12.2007 Thatched House, Manchester United Kingdom 20.12.2007 Cathouse, Glasgow Scotland 21.12.2007 Bierkeller, Bristol United Kingdom 22.12.2007 Baroeg, Rotterdam Netherlands |
|
Op de Baroeg-site staat nog steeds dat Battlelore speelt |
|
Nee battlelore heet afgezegd vanwege problemen. Ze spelen dus NIET. Het is de lichtinval ;') |
|
Dat klopt helaas. We hebben van de boeker alleen nog geen duidelijkheid over de vervanger. Wordt vervolgd. |
|
Mis je weinig aan. Vond het maar saai in de Effenaar eerder dit jaar. edit: kun je beter minstens 500 pleuro van de package afpingelen en zelf Heidevolk erbij boeken. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-12-2007 19:39] |
|
quote: Ik vond dat eigenlijk een prima optreden. Laatste cd is ook zeer goed te doen, dus ik baal er zeker van dat ze niet komen. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze zichzelf nooit officieel bevestigd hebben voor deze tour, dus dat het nogal voorbarig was van Korpiklaani/booking agency om ze erbij te gooien. |
|
Van de Baroeg-site: Voor het concert van Korpiklaani aanstaande zaterdag kan niet meer gereserveerd worden!!! Bevestigde reserveringen blijven geldig tot 21:30 uur. Battlelore heeft helaas afgezegd. We hebben een vervanger geboekt: Svidgar (NL folk / battle metal) en de entree verlaagd naar 12 euro. |
|
Mooi dat ze de prijs wat omlaag hebben gehaald. Svidgar ken ik niet, ik zie het zaterdag wel. |
|
voor een ieder de me mist. ik ben ook van de partij Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: De vorige keer was je er toch ook bij Korpiklaani? Toen heb ik je niet gezien, dus het zal nu niet anders zijn. |
|
let op iets klein en vierkant met een baard Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:er zal vast wel een transformer in die baard hangen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: [Edit: Ik ben een aap ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-12-2007 13:09] Bruce Banner |
|
Als je denkt dat Baroeg de transportkosten van Battlelore had moeten betalen, dan heb je echt totaal geen idee waar je over praat. Baroeg profiteert er bepaald niet van dat Battlelore afvalt, we proberen alleen maar onze bezoekers tegemoet te komen. |
|
Ok, dan houd ik mijn smoel al. Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |