|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er een al een tijdschema bekend voor vanavond? |
|
De garderobe vol.... Fuck the world and fuck you |
|
Uur in de rij in de kou gestaan. Garderobe vol, zaal nokvol, het geluid was kut. Korpiklaani speelde voortreffelijk, en het feest was groot. Maar ik heb me al heel wat keren beter vermaakt. 4 april in Antwerpen de herkansing. |
|
Hehe, nog steeds een kut geluid daar ? ze leren het ook nooit....hopelijk hebben ze straks bij Inhume wel een goed geluid.. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben er niet bij geweest, maar weet wel dat Korpiklaani een eigen geluidsman bij zich had. Het is al sinds jaar en dag zo dat de geluidsman van Baroeg zelf voor een beter geluid zorgt dan de geluidsman die op toer is met de band. [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 23-12-2007 22:31] |
|
Volgend jaar dan maar een herkansing: Korpiklaani met local support Rowen Heze daar doet Korpiklaani me altijd aan denken, stelletje clows. Schande voor de metal! |
|
Ik was rond 19.50 bij de zaal en na ongeveer 10 minuutjes wachten, kon ik al naar binnen toe. Jammer dat Svidgar pas om 21.30 gepland stond, mijns inziens is 90 minuten wachten op een supportband wat aan de lange kant. Het geluid van Svidgar was, zeker in het begin van de set, vreselijk. Bij de eerste 2 nummers klonk het alsof er een Intertoysorkestje stond te spelen. Gelukkig werd het in de loop van de set beter, maar echt goed was het nooit. Het kan ook aan de muzikale kwaliteiten van de heren (en dame) hebben gelegen, want daar was ik ook niet echt van onder de indruk. De drummer viel wél in positieve zin op. Korpiklaani was weer 'gewoon' een feest. Af en toe werd het publiek even een adempauze gegund (wat ook wel nodig was) en er kwam zelfs een koel briesje voorbij (airco in Baroeg? ). Na een uurtje verlieten ze het podium alweer om terug te komen voor nog drie nummers. Al met al weer een geslaagd avondje, als je de lange wachttijd op Svidgar buiten beschouwing laat. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |