|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OK, dat gaat dus niet gebeuren. Fu-hq. |
|
Misschien hebben ze hem op de Megafair in Utrecht? |
|
Zou leuk zijn jah. Ben eigenlijk nooit naar zo'n grote CD-beurs-achtig-iets geweest. Misschien omdat ik nooit geld had ofzo... |
|
quote:volgend weekend. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eens kijken of ik dat dan nog ergens tussen kan plannen... lijkt me wel leuk. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-04-2002 20:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmm... wil even laten weten dat Antaeus ook in de nieuwe Perverted Taste catalogus weer aanwezig is... (ja, nog steeds ongeveer 20 piek porto.. maar als je nog wat mede metalheads verzamelt..) |
|
hmz misschien als ik m'n eerste salaris van m'n nieuwe werkgever binnenheb, ze hebben nog wel wat wat ik ook wil hebben.... |
|
Ja.... ik ga eeerst op de beurs kijken, maar er zijn wel wat dingen die ik daar waarschijnlijk niet vind en bij PT wel.. |
|
quote:Het is de 20ste en 21ste april. |
|
Zonder woorden: |
|
LOL, helemaal te gek! |
|
Wat is yaki da? |
|
Een finse vriend attendeerde mij op Andromeda Creations ( http://www.andromedacreations.cjb.net/ ) ... ik heb ze gemaild of ze nog een paar exemplaren van die AntaeuS plaat op voorraad hebben. We zullen zien! Wellicht vinden we wat we zoeken... in PORTUGAL. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-04-2002 0:49] |
|
Nog 2 exemplaren op voorraad!!!!!! |
|
(klein stemmetje) Dwaallicht, mag ik de andere? Ik ben trouwens de hele dag afwezig (moet zo weg ook), ik mail je vanavond!! mkay... heb mailtje gestuurd naar Andromeda, ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 15-04-2002 16:37] |
|
Hehe, hebben jullie hem nu al binnen? Vinnie heeft een promo voor 3 euro gekoopt op de beurs. |
|
Promo's zijn GRATIS!!!! Zo. |
|
Hmm dat is zo... Maar goed... hmm... |
|
Constance zal goed op ze passen... nog ff wachten of ze die andere CD's nog krijgt. Iig ben ik een aantal dagen weg, ik hoor het wel als ik terug ben. |
|
|
|
je hebt em eindelijk ? (*grin* die gaat dus in een vitrinekastje) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Als ik er een had gehad wel ja |
|
Heejjj... Volgens mij zijn tracks 3,4,5,6 en 8 van "Cut your Flesh..." op de serv van Rajackar volledig fout ge-encodeerd. (Misschien wel allemaal --lees verder-- maar 1,2 en 7 kan ik wel afspelen) Bij het inladen duurt het tering lang voordat de player de speelduur aan kan geven in de playlist, terwijl dat binnen 2 seconden moet kunnen. (duurt 15 seconden ofzo) Bovengenoemde tracks worden niet herkend en geskipd. Iemand die dit ook meemaakt? Or is it just me? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |