|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze ooit eens live gezien maar kan me er niet meer zoveel van herinneren [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-02-2007 14:23] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Kijk 'm eens namedroppen quote: Natuurlijk niet, want de reden dat jij naar concerten gaat is in 99 van de 100 keer vast om sociaal te doen en aandacht te trekken van kerels, nietwaar? |
|
quote: jammer voor jou niet nee... Het is de lichtinval ;') |
|
Kimmey! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: ja.. Het is de lichtinval ;') |
|
cut your flesh and worship kimmey Je moeder. |
|
?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
blonDT Het is de lichtinval ;') |
|
Antaeus - Cut your flesh and worship satan I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heeft iemand die Rot EP? signature |
|
Y.A.T.B.O.T.M. , das hun demo Satan mag weten wat het betekent signature |
|
Yet Another True Blek Ode to MAMMA? |
|
quote:Op MP3. |
|
quote: signature |
|
quote: Draag jij nog steeds roze shirtjes?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +1 check eens het meesterwerk van deze band kimmetje... enniewee, daten? kheb m&m's! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2007 2:46] Je moeder. |
|
ik denk dat je chocomel in huis moet halen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
hm, morgen maar even boodschappen doen Je moeder. |
|
quote: Heb 'm gehad, maar echt goed vond ik 'm niet. quote: Laatste keer dat ik 'm aanhad was iets van 2 maanden geleden. Erg he? |
|
|
|
quote: Word weer tijd dan! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zeg, laat die jongen eens met rust. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |