|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
geweldig, bedankt! |
|
tot morgen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb er zin in. EDIT: Wie de line-up niet de moeite waard vindt.. blijf thuis met je piemel spelen. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 20-12-2007 20:55] |
|
quote:Ah, dat kan dus nog best wel's vet zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, of heel kut, want IK vindt het vet. |
|
I.K. moet dat zijn.. |
|
Was gister wel een Old Skool black metal avondje zeg pff.. Het is de lichtinval ;') |
|
goed toch? Je moeder. |
|
heeft toevallig nog iemand een reserverings-nummer over voor dag 2? (of kent iemand die er een over heeft?) ik heb zelf al gereserveerd maar een maat van me is er dus iets te laat mee! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Ik heb anders wel een kaartje te koop. |
|
quote:Was je er vroeger ook al bij dan? |
|
Het was vuig en schoon! Alle andere bands wisten mij weinig te boeien, op de 1ste band en Lugubrum, maar toch een hele fijne avond gehad. Complimentne gaan uit naar de organistatie die lugubrum heeft kunnen regelen en de DJ's die stuk voor stuk gave nr's draaide, van GBK tot Master's Hammer. Als jullie 'the mentors - ROCK EM SUCK EM' hadden opgezet dan hadden wij een telepathische connectie met elkaar. Haakz |
|
fuck, 2 harde dagen... van mijn lever is weinig over.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1 Weltbrand was gaaaaaf!!!!! Waren 2 gave dagen! Het is de lichtinval ;') |
|
Yeah het was gaaf. De laatste trein missen is dan weer iets minder maar gelukkig konden we crashen in de goudvishal met dank aan trol [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-12-2007 12:59] |
|
quote: iemand foto's.. kon er wegens een te krap tijdschema niet bij zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Mira zet ze er maandag op en Bert ergens deze week. Het is de lichtinval ;') |
|
Mortuary Drape! The One, Skaldic Curse, Lugubrum! |
|
quote: Ja, helaas, ik heb Up The Dose alleen op vinyl, en de platenspeler was niet aangesloten. Bovendien ben ik een zelfgebrande CDr met dat nummer erop kwijtgeraakt, anders zou 'ie zeker weten langskomen. Het was ontzettend geslaagd, ik wil iedereen die bij de organisatie betrokken was bedanken voor de inzet alle jaren en voor het organiseren van deze waardige afsluiter. |
|
quote: Wat hij zegt. En Celestial Bloodshed Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zo, was gister een erg gaaf avondje! Wederom een leuke sfeer, leuke mensen en veel bier hehe. De bands waren Ok , alleen helaas niet van elke band veel meegekregen. |
|
Was zeker gaaf, leuke mensen leren kennen en Weltbrand tja nog steeds gaaf!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja erg leuk dat ze aan het einde Jesus Hitler van Carnivore speelden |
|
Jezus wat een weekend... 2 geniale dagen gehad. SNOEI dronken geworden, flink gezwalkt, gebalkt en mensen lastig gevallen. Beetje jammer dat ik wakker werd met een piemel op mijn gezicht getekend. Nu weer aan het werk bij een uitverkochte peter pan speedrock show. Zo maar weer dronken worden. Mooi man. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |