|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wsie gaat dara nou nog moielijk over doen? shit, 2 harde dagen, ben nog brak, trok het zelf sneit meer om langer dan 20 minutne bij peter pan te lijven.. harde shows! alle bezoekers vanb alle BM shows bedankt! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Erg kut dat ik totaal blut ben....had zo graag willen komen met zo'n vette line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
hahaha die foto's haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: +1 hehe |
|
quote: Omdat wij je aan de praat hielden?! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Haha, ik zou nog zeggen wie ik was op ZM, als je dat nog weet Het waren twee superdagen, en met Peter Pan Speedrock er achteraan was ik gisteren wel totaal gesloopt. Een zeer waardige afsluiter, thanks voor het bezoeken allemaal! |
|
quote: Tering mijn geheugen is echt hard naar de klote, dit weet ik ook al niet meer :') |
|
quote: Haha, aan z'n humeur te merken de volgende dag was hij al genoeg gestraft door de kater |
|
quote: Ach, het was dan ook he-le-maal aan het einde van de avond, rond een uur of 2 |
|
quote: Ah nu ik net je foto zie gaat er wel weer vaag een lichtje branden :') |
|
quote: Er was een enorme rij bij de kaartjesautomaat en een ingangscontrole, maar het was gedeeltelijk omdat we te lang werden opgehouden @Trol: Nog bedankt voor de slaapplek @ComaNation: Ik weet nog wél wie je bent "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |