|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MASTER 2 febr. 2008 Rambler (eindhoven) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 06-02-2008 15:14] |
|
zozo, strooien met info?! |
|
rumbler?? is dat niet gewoon the rambler? You suck and that's sad |
|
nieuwe zaal??? |
|
quote: hoezo? en het was idd Rambler (te snel getypt ) |
|
1 februari in Romein - Leeuwarden. Maar tegen die tijd wel weer een topic. |
|
rambler is relatief nieuw, bestond paar maanden geleden 1 jaar, was een leuk feestje . Verder vind ik het niet echt een gezellig tent. (ligt eraan of je het vergelijkt met de nieuwe dynamo, dan wel ;p) zit schuin tegenover station. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Dat hebben ze bij de Rambler nooit |
|
master ooit gezien in eindhoven... ik was de enige in de zaal... (naast tappers e.d.). dus maar weer naar het cafe van dynamo gegaan. |
|
jammer dat 2 februari al andere plannen staan. Had ze wel willen zien. misschien maar eens de 5e in Amsterdam kijken dan! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
of de eerste in de romein Wil je muilperen? |
|
Dat is wel een stuk verder weg en amsterdam kan ik tot diep in de nacht gewoon thuis komen. Makkelijkere optie dus. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Eindhoven is sinds 9-12-07 ook op het nachtnet schat... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:hihi weet ik, maar ik ga de 2e al naar Manegarm in Wageningen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ze waren er ook als support van Obituary in de oude Effenaar een tijdje terug "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Behoorlijke kans op aanwezigheid |
|
Anyone? |
|
quote: ik kan helaas niet maar ga wel naar Tilburg donderdag |
|
Ik zal er zijn. |
|
Paul verwacht minimaal 250 mensen zei hij, past dat uberhaupt in Rambler? |
|
quote: Nou, dan wordt het wel heel erg druk, maar goed.. Ik denk geen 250 man, tenzij de verdwaalde carnavalsgangers meetellen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik hoor zojuist dat er ± 80 mensen waren... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Min of Meer, ze speelden wel overtuigender dan de laatste keer toen ik ze zag in de Effenaar met Obituary in 2004. Helaas geen Pay to Die (Pay to Reborn) |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 06-02-2008 15:07] |
|
Zit er überhaupt nog iemand op MASTER te wachten? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |