|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is meer een gothic/postdoom en dark metal night geworden....haha. Ik zal het zo ff mailen naar de site bouwer van het podium om het ff te veranderen. |
|
quote: weet je nog wel waar je dan bent? see you at occultfest! |
|
quote: Nee okee, zullen we jou niet bellen dan Was overigens wel errug handig toen. |
|
hier ga ik wel even naartoe denk ik |
|
quote:Jep... Waarschijnlijk bij Behemoth in de Baroeg. |
|
quote: Das wel een stuk dichterbij dan Hoogeveen vanuit Winschoten?! see you at occultfest! |
|
quote:Is dat van belang dan? Gaat om de band en vind Behemoth gaver. |
|
quote: Voor sommigen wel. Maar goed, Behemoth.. ook leuk. |
|
quote: Jaha maar the Wounded en AM ook! (en dichterbij he he). Jammer dat jullie niet gaan Regeer en Metalkerel! see you at occultfest! |
|
quote:Ik weet nog niet wat Roelf doet... Ms gaat die wel. |
|
Prima feestje dunkt me. Ben benieuwd naar dat Innerfire. |
|
Voor alle gothic/rock labels. Ik heb twee plekken vrij voor record labels die cd´s shirt´s en dergelijke willen verkopen hier bij Het Podium te Hoogeveen...het moet wel in het zelfde gerne zijn als de avond. En wel op 2 Feb. Voor meer info of interesse mail me gerust. |
|
Binnenkort nou ook Weedeater in het podium btw? hoe zit da? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
dat gaat via Ronny Fidom. Ik weet daar niet zo veel van. Alleen dat het op de site staat vermeld. Ik zou zeggen hou de site in de gaten. |
|
Hier ga ik wel bij zijn |
|
quote: Ok dan, nou als Roelf nog een slaapplek zoekt dan weet hij waar mijn huis woont! see you at occultfest! |
|
quote: En dan weer slapen tot 3 uur in de middag ofzo Heb wel zin in dit feestje, is mijn bedje al warm Witch? Edit: Oja, voor ik het weer vergeet te vragen. Is het nog gelukt om die dvd te branden van Occultfest of moet ik eff een schijfje voor je meenemen. Hier thuis lukt het branden nu weer wel, raar ding is het ook hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-01-2008 12:08] |
|
quote: Ha ha volgens mij was hij toen al om 13.30 wakker omdat hij voor de 1e keer bij ons sliep dus toen sliep hij niet zo lang uit. Dvd moet ik aan loekie vragen. see you at occultfest! |
|
Millenium Records staat ook met een grote tafel om cd,dvd en shirts te verkopen. Er is geen plek meer voor een andere distro. |
|
quote: ha ha das ook niet zo raar als Ed er staat, die heeft alle ruimte wel nodig! Leuk dat Ed er staat, kunnen we ff biertje mee drinken dan. see you at occultfest! |
|
quote: N0h vond dat hij het toen aardig lang volhield zeg Enne joah laat maar weten @ dvd. Wel zin an volgende week, twee gave bands minimaal |
|
quote: Loekie zegt dat hij maar een bestand kan openen dus hij mist nog wat geloof ik (ben niet zo technisch). see you at occultfest! |
|
ook van de partij! |
|
quote: Ik neem er wel eentje mee voor jullie. Scheelt weer klooien met brandprogramma Alweer zin in dit feestje |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |