|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
IK wil de webmaster wel graag bedanken voor een aanpassing op de agenda |
|
Hehehe ik heb gereserveerd voor mij en mijn vrouwke, moet wel weer aan de sjoko's |
|
Strrrrraks alweer. |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Wij zijn er helemaal klaar voor! En ja hoor Jenje komt ook, hulde! Over een uur buuf en Mayo ophalen en dan richting Podium. see you at occultfest! |
|
Helaars Vriendin heeft migraine-aanval, dus geen Jenje bij TW vanaamd |
|
quote: Durfde je niet alleen, je moest toch rijden dus dan maakt het toch niks uit of ze wel of niet mee gaat, nou heb je wel een hele mooie doom avond gemist hoor! De groeten van the witch en Mayo! see you at occultfest! |
|
Was een prima feestje: drie coole bands, genoeg volk en genoeg bier |
|
Heeft TW nog nieuw materiaal gespeeld? |
|
quote:Ja, 3 stuks geloof ik. By the way als iemand van de zaal zelf dit leest; welke druif doet bij jullie de verwarming en mag die persoon een enkeltje naar Mauretaniƫ? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Innerfire klonk wel aardig, leuke binnenkomst wel. Another Messiah blijf ik leuk vinden en The Wounded was weer helemaal super! Wat een heerschband blijft dat toch, prachtige muziek! Al met al tof avondje met leuke mensen, alleen dondersssss dacht men dat we het koud kregen in het Podium ofzo? Metalcamp was er niks bij met hun 40+ graden. Podium vond me schijnbaar zo gezellig dat ze me voor het gemak maar op de plee hadden opgesloten. Gelukkig had ik een telefoon bij me en kon The_Witch me komen redden (save mehhh!). |
|
Gaycloak droeg een Elexorien shirt dat moest op de foto En er was nog iets wat ik hier moest posten maar dat ben ik knetterhard vergeten, dus mocht iemand dat nog weten.. doe eens gek en post het! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-02-2008 20:17] |
|
Aangezien ik niet herkenbaar op de foto sta wil ik hierbij nog ff bevestigen dat greyclock idd een echt elexorien shirt aanhad afgelopen zaterdag en daar was hij heel trots op! see you at occultfest! |
|
Volgens mij is die fan ofzo Bij elk topic post meneer ook al: "Geen Elexorien ???" |
|
quote: Ja idd ja hij is een echte die hard fan vandaar de foto als bewijs. see you at occultfest! |
|
quote: Oja! Dat was het wat ik nog wilde posten |
|
quote:Geniaal... Iemand die er niet eens bij was zaterdag moet jouw eraan herinneren |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |